Office-manager
Südzucker-Moldova S.R.L.
este în căutarea candidaților pentru următoarea poziție
disponibilă în oficiul Chișinău a companiei:
Office-manager
Responsabilități: Pregătirea și administrarea documentelor, crearea condițiilor pentru activitatea eficientă a oficiului, comunicarea cu vizitatorii.
Locul de muncă: Oficiul din Chișinău, str. Timiș 19
Educație: Studii universitare
Abilități profesionale:
- Competența de administrare a documentelor
- Cunoștințe lucru la calculator, inclusiv pachet Microsoft Office
- Cunoașterea limbilor română și rusă, engleză sau germană – la nivel de comunicare
- Experiența de lucru într-o companie corporativă – reprezintă un avantaj
Abilități personale:
- Responsabilitate și atenție sporită
- Punctualitate
- Abilități de comunicare verbală și scrisă
- Motivație pentru a eficientiza și îmbunătăți lucrul
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul până la data de 19 Aprilie 2024 la următoarea adresă de email: hr@szm.md.
E-mail: hr@szm.md
Alte anunțuri publicate de această companie
Joburi similare
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳