Administrator de sistem, Secția Rețea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informaționale
Administrator de sistem, Secția Rețea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informaționale
Ce ai de făcut:
- Instalarea, administrarea și configurarea sistemelor bazate pe SO Linux cât și Windows;
- Implementarea și gestionarea sistemelor de backup, monitorizarea performanței aplicației și a bazei de date;
- Îmbunătățirea dezvoltării infrastructurii și mentenanța aplicațiilor din gestiunea Băncii;
- Identificarea și rezolvarea problemelor (Troubleshooting) de infrastructură informațională a Băncii;
- Automatizarea proceselor de administrare a sistemelor și platformelor din gestiunea Băncii;
- Administrarea soluției integrate de virtualizare;
- Instalarea, configurarea și mentenanța serverelor hardware și mașinilor virtuale din gestiunea Băncii;
- Mentenanța și suportul altor sisteme informaționale a Băncii;
- Implementare a platformelor în cadrul proiectelor noi, cât și acordare suportului după lansarea proiectului, ajustarea performanței și tranziția către operațiunile de asistență, acolo unde este cazul;
- Asigură elaborarea și actualizarea documentației tehnice privind infrastructura IT a Băncii.
Vom aprecia să ai:
- Experiență de muncă în domeniul Tehnologiilor Informaționale minim 3 ani;
- Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
- Cursuri finisate domeniul Tehnologiilor Informaționale;
- Certificate CCNA, LPIC, Microsoft Certification (ar fi un avantaj);
- Cunoașterea sistemelor de operare (Oracle Linux si Windows OS);
- Cunoașterea sistemelor de virtualizare (Vmware, Hyper-v);
- Cunoștințe în administrarea serviciilor Apache Tomcat, Java Tomcat, MS Exchange, SharePoint, DHCP, DNS, AD, IIS, GPO si LDAP;
- Cunoștințe de servere și tehnologii de stocare, medii NAS/SAN, matrice de discuri (disk arrays), sisteme de backup;
- Cunoașterea instrumentelor din linia de comandă și a scripturilor Powershell, Shell, Bash;
- Cunoștințe de depanarea a incidentelor de infrastructura IT (Pachet Capture);
- Cunoașterea sistemelor de baze de date, cum ar fi MySQL, PostgreSql si Oracle DB (ar fi un avantaj);
- Experiență practică cu una dintre platformele de cloud public: AWS, Azure, GCP (ar fi un avantaj);
- Cunoașterea limbii române și engleze.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 461
E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 461
Alte anunțuri publicate de această companie
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳