Administrator de filială - Cahul

În legătură cu extinderea, compania ALEX S&E SRL, anunță postul vacant

Administrator de filială - Cahul

Cerințe ale funcției:

  • Experiență în domeniul vânzărilor în funcție administrativă, constituie un avantaj;
  • Experiență în vanzări, cunostințe în domeniul echipamentelor de casă și control, reprezinta un avantaj.

Responsabilități ale funcției:

  • Vânzări active (atât la fața locului, cât și în teritriu)
  • Gestionarea activitatilor de publicitate locală
  • Soluționarea întrebărilor administrative și comerciale în incinta filialei
  • Ducerea evidenței și obținerea de rezultate în domeniu

Conditii de lucru:

  • angajare oficială
  • salariu motivant (salariu + dobanda)

CV cu nota: ”administrator de filială”, vă rugăm să-l expediați pe adresa de e-mail.

CV: oksana@alex-se.com 
(022) 24-45-72
www.alex-se.com

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide