Secretar/ă (Office Manager)
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințe față de candidați:
cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
bune cunoștințe de operare PC;
cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (fax, copiator, scanner);
conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate;
cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Responsabilități:
efectuarea lucrărilor de secretariat;
recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, presă, faxuri, colectarea datelor);
controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
organizarea circulației interne și externe a documentelor;
asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
expedierea faxurilor, corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
întîmpinarea vizitatorilor (oferirea de ceai, cafea).
Condiții:
angajare oficială în cîmpul muncii;
salariu motivant;
un colectiv tînăr și unit;
abonament de telefonie mobilă asigurat de angajator;
program de lucru: luni-vineri.
Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze CV-ul însoțit în mod obligatoriu de o fotografie la adresa electronică de mai jos. CV-urile fără fotografie nu vor fi luate în considerare!
Expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: job@rti.md.
Specificați în mod obligatoriu postul vacant pentru care aplicați. E-mail: job@rti.md
cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
bune cunoștințe de operare PC;
cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (fax, copiator, scanner);
conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate;
cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Responsabilități:
efectuarea lucrărilor de secretariat;
recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, presă, faxuri, colectarea datelor);
controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
organizarea circulației interne și externe a documentelor;
asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
expedierea faxurilor, corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
întîmpinarea vizitatorilor (oferirea de ceai, cafea).
Condiții:
angajare oficială în cîmpul muncii;
salariu motivant;
un colectiv tînăr și unit;
abonament de telefonie mobilă asigurat de angajator;
program de lucru: luni-vineri.
Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze CV-ul însoțit în mod obligatoriu de o fotografie la adresa electronică de mai jos. CV-urile fără fotografie nu vor fi luate în considerare!
Expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: job@rti.md.
Specificați în mod obligatoriu postul vacant pentru care aplicați. E-mail: job@rti.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳