Office manager / contabil-operator / ajutor contabil
Optimasig SRL
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 10000 Până la 11000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Firma importator si distribuitor de produse de uz casnic cauta candidati la functia de:
Office manager / contabil-operator
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare;
- Cunoștințe avansate PC (MS Office, 1С 8);
- Cunoașterea limbilor rusă și română este obligatorie;
- Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat;
- Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare;
- Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă);
- Experiența într-un post similar este binevenită.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții (prelucrarea comenzilor, primirea plăților, eliberarea facturilor fiscale);
- Efectuarea operaţiunilor de casă, Pos-terminal, completarea carții de casă;
- Operare cu documente primare (facturi fiscale, acte de verificare etc.);
- Perfectarea de contracte si acte de lucrari indeplinite;
- Asigurarea fluxului de documente în cadrul companiei;
- Expediere de scrisori;
- Îndeplinirea altor însărcinări stabilite de conducere.
Candidatii sunt rugati sa expedieze CV-urile la adresa electronica indicata.
Office manager / contabil-operator
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare;
- Cunoștințe avansate PC (MS Office, 1С 8);
- Cunoașterea limbilor rusă și română este obligatorie;
- Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat;
- Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare;
- Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă);
- Experiența într-un post similar este binevenită.
Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții (prelucrarea comenzilor, primirea plăților, eliberarea facturilor fiscale);
- Efectuarea operaţiunilor de casă, Pos-terminal, completarea carții de casă;
- Operare cu documente primare (facturi fiscale, acte de verificare etc.);
- Perfectarea de contracte si acte de lucrari indeplinite;
- Asigurarea fluxului de documente în cadrul companiei;
- Expediere de scrisori;
- Îndeplinirea altor însărcinări stabilite de conducere.
Candidatii sunt rugati sa expedieze CV-urile la adresa electronica indicata.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳