Manager de oficiu / Recepție

Taxreturn
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Cerințe:

Abilități de organizare;
Utilizarea liberă a calculatorului (word, excel);
O bună cunoaștere a rețelelor de socializare;
Cunoașterea limbii române și limbii ruse;
Bune abilități gramaticale în vorbire și scris.

Responsabilități:

Organizarea documentației în companie, trimiterea corespondenței;
Asigurarea oficiului cu birotică si alte lucruri necesare în birou;
Corespondenta cu clienții pe site-ul companiei si pe rețelele de socializare;
Oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la serviciile prestate de către companie;
Redirecționarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
Întâlnirea clienților și conectarea loc cu persoana ce va satisface nevoile acestora;
Alte sarcini aferente funcției, parvenite de la conducere.

Oferim:

Lucru într-o companie în plină dezvoltare;
Un birou confortabil;
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
Salariu competitiv și achitat la timp;
Pachet social;
Regim de lucru: luni-vineri, 9:00-18:00.

Menționează în subiectul mesajului "Manager de oficiu / Recepție // rabota.md". E-mail: taxreturn.hr@gmail.com
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide