Director Financiar
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Controlul și analiza activității economice-financiare și juridice a Cooperativei în condițiile respectării legislației în vigoare;
Elaborarea, dezvoltarea și implementarea politicilor și strategiilor financiar-economice și juridice pentru asigurarea stabilității și creșterii eficienței economice ale Cooperativei;
Întocmirea rapoartelor de activitate anuale, precum si planificarea strategică a Cooperativei (3-5-10 ani) la nivel profesional înalt;
Elaborarea Business Planului anual, urmărirea și asigurarea executării indicatorilor financiari;
Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare către conducere și fondatorii întreprinderii;
Gestionarea eficientă a fluxului de mijloace financiare;
Evaluarea economică a proiectelor noi în scopul implimentării acestora.
Cerinţe:
Abilitatea de lucru în echipă, gestionarea eficientă a activității subalternilor;
Gândire analitică, orientare spre rezultat;
Studii superioare în domeniul de economic, financiar, management;
Experiență managerială de minim 5 ani;
Capacitatea de a gestiona cu succes în situații de stres.
Oferim
Lucru într-o companie de succes lider pe piață în domeniul agricol;
Pachet social deplin;
Salariu atractiv, motivat;
Automobil de serviciu, convorbiri telefonice asigurate.
Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: hr@agrostoc.md.
* Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu. E-mail: hr@agrostoc.md
Controlul și analiza activității economice-financiare și juridice a Cooperativei în condițiile respectării legislației în vigoare;
Elaborarea, dezvoltarea și implementarea politicilor și strategiilor financiar-economice și juridice pentru asigurarea stabilității și creșterii eficienței economice ale Cooperativei;
Întocmirea rapoartelor de activitate anuale, precum si planificarea strategică a Cooperativei (3-5-10 ani) la nivel profesional înalt;
Elaborarea Business Planului anual, urmărirea și asigurarea executării indicatorilor financiari;
Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare către conducere și fondatorii întreprinderii;
Gestionarea eficientă a fluxului de mijloace financiare;
Evaluarea economică a proiectelor noi în scopul implimentării acestora.
Cerinţe:
Abilitatea de lucru în echipă, gestionarea eficientă a activității subalternilor;
Gândire analitică, orientare spre rezultat;
Studii superioare în domeniul de economic, financiar, management;
Experiență managerială de minim 5 ani;
Capacitatea de a gestiona cu succes în situații de stres.
Oferim
Lucru într-o companie de succes lider pe piață în domeniul agricol;
Pachet social deplin;
Salariu atractiv, motivat;
Automobil de serviciu, convorbiri telefonice asigurate.
Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: hr@agrostoc.md.
* Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu. E-mail: hr@agrostoc.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳