CV: USA Truck Dispatcher
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
My main duties as a Fleet Manager assistant was:
-Assign the given routes in the morning to the most appropriate drivers;
-Find required vehicles in line with the companies needs;
-Manage the day to day operations (servicing, MOT's , cover vehicles etc) and fuel cards;
-Being responsible for monitoring and tracking of all drivers activities;
-Overseeing vehicles accident damaged repairs;
-Manage Insurance requirements;
-Manage the use of Parking Permits;
-Keep up to date with relevant industry regulations, H&S
legislation and company processes and procedures;
Am avut ocazia sa fac prima experienta în domeniul de contabilitate si servicii commerciale impreuna cu echipa de la C.A.F. Palazzolo. Aici efectuam gestionarea contabila și a finanțelor pentru mai mulți clienți(agenți commerciali și persoane fizice)
Responsabilitățile primare erau sa:
- Efectueaz înregistrarea sistematică a tuturor documentelor contabile - facturi de achiziții, registrul de casa;
- Intocmesc și sa înregistreaz facturi către clienți;
- Intocmesc diverse situații, rapoarte, analize financiar-contabile cerute de clienți;
- Particip la activitățile de închidere de luna/an;
- Arhiviez documentele după înregistrare;
- Elaborarea practicilor 730 si ISEE;
Specialitatea: Contabilitate și servicii comerciale.
- Studii economice superioare
- Persoana activă, responsabilă, orientată spre rezultat
- Cunoașterea limbii române, italiene și engleze
- Cunoștințe de PC,Contabilitate
- Cunoștințe de Microsoft Office si Google package