CV: Business, Turism si Management
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi, primirea şi cazarea acestora, întocmirea actelor, cazarea clientilor, oferirea informatiilor, solutionarea problemelor care apareau pe parcurs, organizarea şi folosirea eficientă a spaţiilor din hotel; contactarea băncilor, birourilor de schimb valutar, etc
Consultatii cu clientii, raspundeam la apeluri telefonice, duceam evidenta marfurilor, primeam si expediam e-mailuri, intocmeam si duceam in alte destinatii unele acte, etc.
Specialitatea: business si management.
Specialitatea: .
Atentie, creativitate si aptitudini de conducere, adaptare la situatii noi si neprevazute, diplomatie, amabilitate, disciplina, cooperare, tact in relatiile cu ceilalti, spirit practic, sociabilitate, stabilitate, calitati in medierea si negocierea eventualelor conflicte, obiectivitate in luarea deciziilor, organizare si orientare spre planificarea activitatii, etc