CC
21 mai 2025
Manager Resurse Umane / Manager Oficiu / Asistentă Personală

age 35 ani

Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Sunt o persoană organizată, responsabilă și orientată spre rezultate, cu experiență solidă în resurse umane și administrarea biroului. Dețin abilități excelente de comunicare, coordonare și gestionare a documentelor și proceselor interne. Mă adaptez rapid la schimbări și dau dovadă de seriozitate și confidențialitate în toate activitățile profesionale.

Vezi mai mult

TOP Competențe

Coordonarea activităților de resurse umane 12 ani
Flexibilitate și adaptabilitate la situații administrative diverse 12 ani
Planificarea și organizarea activității administrative într-un birou 12 ani
Confidențialitate și responsabilitate 12 ani
Atenție la detalii 12 ani

Experiența profesională

Iulie 2012 - Prezent
13 ani

Manager de oficiu

Vadalex-Agro SRL

Chișinău

Coordonarea activităților de resurse umane Flexibilitate și adaptabilitate la situații administrative diverse Planificarea și organizarea activității administrative într-un birou Confidențialitate și responsabilitate Atenție la detalii

- Elaborarea contractelor de vânzare-cumpărare, scrisori, ordine, procese-verbale, conturi de plată, oferte comerciale, procuri, liste de prețuri (price lists), actualizarea și revizuirea prețurilor de vânzare și alte acte specifice procesului comercial și de import.
- Performarea pachetului de documente si aplicarea pentru permisiunea de import.
- Darea de seamă a importului, comercializării și stocării produselor de uz fitosanitar.
- Evidența importului și întocmirea rapoartelor privind importul, stocarea și comercializarea produselor de uz fitosanitar
- Comunicarea cu furnizorii prin e-mail, asistență privind elaborarea contractelor și documentației necesare privind importul, termenilor de încărcare, etc.
- Monitorizarea și actualizarea cardurilor de combustibil, gestionarea evidenței acestora
- Gestionarea logisticii de călătorie pentru angajați (rezervare bilete avion, cazare, transport), în colaborare cu agenții de turism.
- Planificarea și coordonarea evenimentelor corporative, inclusiv recrutarea participanților și gestionarea logisticii
- Crearea și publicarea anunțurilor de angajare pe diverse platforme online și canale de recrutare
Realizarea și gestionarea documentației resurselor umane, conform legislației muncii în vigoare (ordine de angajare, concedii, transferuri, eliberări, fișe de post, etc.)
- Administrarea dosarelor de angajare și asigurarea conformității acestora cu reglementările legale

Competențe

Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Cunoștințe de Utilizare a Calculatorului Productivitate si organizare Lucru in echipa Ablitati de comunicare

Limbi

Română Nativ

Rusă Comunicare

Engleză Comunicare

Domeniile dorite

Management Resurse Umane Office / Secretariat

Studii: Superioare

Absolvit în: 2012

Academia de Studii Economice din Moldova (ASEM)

Facultatea: Business si Administrare

Specialitatea: Business si Administrare

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2015

Curs de perfectionare / specializare "Inspector serviciu personal" (Specialist resurse umane)

Organizator: HR Portal SRL

Preferințe pentru job

Locul de muncă

Hibrid (Oficiu/Acasă)

Remote

În locația angajatorului

Programul de muncă

Full-time

Flexibil

Part-time

Permis de conducere

Categoria: B

Cu automobil personal

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".