
42 ani
Masculin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Sunt o persoana organizata, atent la detalii si cu un spirit proactiv. Imi place sa ma angajaz in diferite activitati care imi permit sa-mi dezvolt abilitatile de leadership si sa interactionez cu oameni din diverse medii.
Sunt un profesionist care acorda atentie detaliilor si sunt motivat sa obtin rezultate excelente in orice sarcina ce mi se atribuie. Sunt deschis la feedback constructiv si imi doresc sa invat continuu pentru a-mi imbunatati competentele
Managementul hotelului:
Ne imaginăm adesea un manager de hotel exact așa: stă în biroul său într-un costum de afaceri și rezolvă problemele cu furnizorii. De fapt, responsabilitățile managerului depind de dimensiunea proprietății hotelului. Am compilat principalele responsabilități din răspunsurile hotelierilor:
— Conectarea unor canale de vânzări eficiente (online), conduse de site-ul oficial. Site-ul oficial permite oaspeților să rezerve direct, ceea ce reduce costurile cu comisioanele și crește veniturile hotelului.
— Selectează și instruiește personalul
— Construiți un sistem de servicii și calitate
— Controlează toate procesele de curățenie a camerelor și de serviciul de menaj.
— Menține rapoarte pentru fiecare departament
— Planifică un buget și controlează costurile
— Desfășoară negocieri cu furnizorii
--- Efectuează inspecția zilnică a hotelului, îl menține în stare bună
— Monitorizează standardele de servicii
- - Asigură standarde de siguranță
— Participă la dezvoltarea și implementarea activităților de marketing care promovează creșterea bazei de clienți și sporesc fidelitatea oaspeților existenți
— Prezentarea cazării pe rețelele de socializare
— Creați un mediu de lucru confortabil pentru angajați/colegi care lucrează într-o atmosferă favorabilă, acordă mai multă atenție și grijă oaspeților.
Chiar și cu comunicarea confidențială cu managerul, personalul simte unitate și susține cultura corporativă.
— Stabiliți o raportare transparentă! Poate include date despre venituri, cheltuieli, gradul de ocupare a camerelor, eficacitatea campaniilor de marketing și alte valori cheie. Managerul poate identifica care domenii necesită investiții suplimentare și care domenii necesită redistribuirea resurselor pentru a îmbunătăți eficiența. Această transparență permite proprietarilor și managerilor să vadă starea reală a lucrurilor și să ia decizii.
TOP Competențe
Experiența profesională
Decembrie 2015 - Septembrie 2024
8 ani 10 luni
Coordonator Complex Hotelier
Tulip Residence
Chișinău

Ianuarie 2012 - Decembrie 2015
3 ani 11 luni
Administrator Restaurant
Park Avenue
Chișinău

Ianuarie 2006 - Ianuarie 2012
6 ani 1 lună
Administrator Restaurant
Club Royal Park
Chișinău

Ianuarie 2002 - Ianuarie 2006
4 ani 1 lună
Chelner
Cherry Cafe
Chișinău
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Nativ
Italiană Comunicare
Engleză Mediu
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2006
ASEM
Facultatea: FINANTE
Specialitatea: BANCI SI BURSE DE VALORI
Absolvit în: 2002
Liceul Dante Alighieri
Facultatea: Profil umanitar
Specialitatea: Bacalaureat
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2008
Curs Limba Italiana
Organizator: Dante Alighieri
Preferințe pentru job
Locul de muncă
În locația angajatorului
Programul de muncă
Full-time
Fără program
Flexibil
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".