43 ani
Feminin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Specialistă în Resurse Umane cu peste 7 ani experiență în administrarea personalului, recrutare și relații de muncă, combinată cu peste 10 ani de experiență în management administrativ.
„Am capacitatea de a identifica și soluționa problemele operaționale sau conflictele interne care pot apărea în cadrul echipei sau al oficiului, intervenind rapid și eficient pentru a găsi soluții viabile, minimizând impactul negativ asupra activităților și asigurându-mă că echipa rămâne motivată și productivă. În plus, colaborez cu toate părțile implicate pentru a înțelege cauzele fundamentale ale problemelor și pentru a implementa măsuri corective pe termen lung, prevenind recurența acestora.”
TOP Competențe
Experiența profesională
Noiembrie 2018 - Prezent
6 ani 11 luni
HR manager
T
Chișinău
- Întocmirea documentelor de angajare, modificare și încetare a contractului individual de muncă, conform procedurilor interne cu respectarea Codului muncii si a legislatiei în vigoare;
- Gestionarea proceselor de angajare/demisie: ordine de angajare, transfer, concediere;
- Elaborarea și gestionarea statelor de personal, graficelor de concedii anuale și evidența concediilor medicale;
- Eliberarea documentelor/adeverințelor solicitate de angajați;
- Evidenta timpului de munca (pontaj);
- Emiterea ordinelor/actelor privind aplicarea sanctiunilor disciplinare;
- Prevenirea și gestionarea conflictelor interne pentru menținerea unui climat pozitiv în echipă;
- Suport pentru obținerea permisului de ședere cu scop de muncă, pentru cetățeni străini (colaborare cu Inspectoratul de Migrație);
- Evidenta SSM (certificare Nivel II);
- Darea de seamă către autoritățile competente (Munca I, Munca II, LM…);
- Recrutare și selecția eficientă a personalului;
- Elaborarea și plasarea anunțurilor de angajare;
- Organizarea și desfășurarea convorbirilor, capacitatea de a convinge.
Februarie 2002 - Decembrie 2016
14 ani 10 luni
Manager de oficiu
F
Chișinău
- Coordonarea activităților administrative zilnice ale oficiului.
- Optimizarea fluxurilor de lucru și gestionarea resurselor materiale și umane.
- Supravegherea respectării procedurilor interne și atingerea obiectivelor de echipă.
Limbi
Română Nativ
Rusă Fluent
Engleză Elementar
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2007
ASEM
Facultatea: Economie
Specialitatea: Managerul firmei
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2015
Hr
Organizator: Hr portal
Controlul intern şi auditul intern, Managementul şi planificarea strategică
Cursuri de instruire în domeniul Securității și Sănătății în muncă (Nivelul II),(niv.I - informativ)
Cursuri de instruire în domeniul Organizarea activații arhivei instituției
Cursuri de instruire în domeniul Protecția datelor cu caracter personal
Absolvit în: 2025
Conferința Națională "Legislația Muncii" ediția a XI-a
Organizator: Compania HR Portal
Absolvit în: 2025
„AI în HR: oportunitate sau amenințare?”
Organizator: Compania Delucru.md
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Remote
Programul de muncă
Part-time
Flexibil
Fără program
Permis de conducere
Categoria: B
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".