CV № 410787 din 11 iunie 2025
11 iunie 2025
Manager Vânzări

age 34 ani

Feminin

address Chișinău

30 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Persoană organizată și responsabilă, implicată în gestionarea activităților administrative și operaționale de birou. Particip la coordonarea corespondenței comerciale și administrative, gestionarea comenzilor de birotică și consumabile, precum și în elaborarea și analiza rapoartelor de vânzări. Utilizez Microsoft Excel, Word și PowerPoint pentru susținerea proceselor și luarea deciziilor. Orientată spre eficiență, atenție la detalii și prioritizarea sarcinilor într-un mediu dinamic.

Vezi mai mult

TOP Competențe

Lucrul în Echipă 7 ani
Corespondența de Afaceri 7 ani
Organizare și priotizare 6 ani
Abilități de Comunicare 6 ani
Rapoarte vânzări 6 ani
Procesarea Comenzilor 6 ani

Experiența profesională

Aprilie 2024 - Prezent
1 an 3 luni

Specialist back office

E

Chișinău

Lucrul în Echipă Atenție la Detalii Corespondența de Afaceri

- Redactare și optimizare de documente comerciale, administrative;
- Creare și structurare de oferte, prezentări și rapoarte;
- Asistență în formularea corespondenței profesionale;
- Sprijin în organizarea și automatizarea tabelelor și proceselor interne;
- Suport în luarea deciziilor prin generarea de soluții și alternative;
- Sprijin în redactarea solicitărilor privind comenzi de birotică și consumabile;

Martie 2018 - Aprilie 2024
6 ani 2 luni

Agent lucru cu clientii

Sudzucker Moldova

Chișinău

Organizare și priotizare Abilități de Comunicare Rapoarte vânzări Procesarea Comenzilor Corespondența de Afaceri Lucrul în Echipă

- Organizarea activității departamentului
- Preluarea și distribuirea corespondenței interne a departamentului
- Recepționarea apelurilor telefonice primite de la clienții companiei
- Procesarea comenzilor de vânzare
- Întocmirea și expedierea documentelor de serviciu;
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor operative;
- Evidenta contractelor de vânzare
- Evidenta si procesarea contractelor de marketing
- Efectuarea achizițiilor necesare activității departamentului
- Efectuarea rapoartelor necesare in cadru departamentului
- Evidenta plățiilor către furnizorii departamentului
- Evidenta încasărilor datoriilor de la clienți

August 2015 - Martie 2018
2 ani 7 luni

Asistenta departamentului Vânzări si Marketing

Sudzucker Moldova

Chișinău

Atenție la Detalii Suport administrativ Rapoarte operative Legătura între departamente Organizarea activității departamentului

- Organizarea activității departamentului
- Preluarea și distribuirea corespondenței interne a departamentului
- Recepționarea apelurilor telefonice primite de la clienții companiei;
- Procesarea comenzilor de vânzare
- Întocmirea și expedierea documentelor de serviciu;
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor operative;

Noiembrie 2013 - Iunie 2014
8 luni

Business consultant întreprinderi mici

“Procredit Bank”

Chișinău

creditarea întreprinderilor mici

Competențe

Gestionarea corespondenței comerciale și operaționale Adaptabilitate și învățare continuă Atitudine orientată spre soluții și eficiență operațională Microsoft Word Microsoft Excel Abilități de Comunicare Redactarea Propunerilor

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Engleză Mediu

Domeniul dorit

Management

Studii: Superioare incomplete

Studiez la moment

UCCM

Facultatea: Management si Drept

Specialitatea: Business si Administrare

Cursuri, training-uri

Contabilitatea pentru incepatori

Organizator: ProActive

Preferințe pentru job

Locul de muncă

În locația angajatorului

Hibrid (Oficiu/Acasă)

Programul de muncă

Full-time

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".