CV: Inginer în IT
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
• Monitorizarea sistemelor și serviciilor prestate;
• Acordă clienților suportul și asistența tehnică necesară;
• Suport informative și tehnic al abonaților.
• Suport informative și tehnic al abonaților.
• Suport tehnic a dispozitivelor criptografice.
• Distribuirea sarcinilor de executare către nivelele superioare.
• Suportul informational și ethnic al abonaților
• Configurarea avansată a echipamentelor de rețea (modemuri si routere de abonați)
• Distribuirea sarcinilor de executare in funcție de locația furnizării serviciilor
• Suportul informational și tehnic al abonaților
• Distribuirea sarcinilor de executare in funcție de locația furnizării serviciilor.
Specialitatea: Securitatea informației în sisteme și rețele de comunicații.
Windows, MS Office 2010, Linux (nivel de user). Diverse software pentru centrele-contact si centrele de inregistrarea a cererilor (Mold Sign, Secure CRT, HP Service Manager, Naumen Softphone, Iskratel, Huawei, ect.). Utilizator a softurilor de monitorizare The Dude, Observium, PRTG și sistemele de anti Ddos.
O experiența bună în cadrul centrului-contact și suport tehnic cu performanțe și rezultatele KPI bune, experiență în comunicare și deservire clienților la un nivel înalt. Dețin abilități de responsabilitate și confidențialitate. Înțeleg în mod clar scopurile și obiectivele companiei.
Hobby: Studierea sistemelor de telecomunicații, tehnologiilor și protocoalelor utilizate.
Studierea sistemelor operaționale ( Windows, Ubuntu, Linux mint).
Studierea limbajele de programare HTML, CSS, PHP și MySQL.