CV: Operator call centru
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Asiguram o comunicare eficientă și transparentă între echipa de vânzări și celelalte departamente ale companiei, Elaboram strategii de vânzări pentru atingerea obiectivelor companiei.
Am cultivat încrederea în mine și am dezvoltat abilități solide pentru a gestiona stresul în timpul conflictelor.
Am reușit să ating targetul companiei și să îmi creez propriul meu target.
Înregistrarea precisă a tuturor tranzacțiilor legate de gestiunea stocurilor și materialelor.
Am raportat stocurile disponibile, efectuat reconcilieri și identificat eventuale discrepanțe sau probleme în gestionarea inventarului.
Specialitatea: Contabilitate.
Abilitatea de a transmite idei și informații în mod clar și concis, atât în scris, cât și verbal.
Abilitați de lucru în Excel/Acces
Capacitatea de a organiza și prioritiza activitățile pentru a lucra eficient și a atinge obiectivele în termen.
Capacitatea de a analiza situațiile, a identifica problemele și a găsi soluții eficiente și practice.
Îmi place să citesc și să fac excursii lungi cu mașina,sunt pasionată de învățare și dezvoltare personală, sunt o persoană organizată și ordonată.