CV: Copywriter
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
*Elaborarea de antrenamente
*Conducerea antrenamentelor
*Monitorizarea clientelor
*Consultarea clientelor
*Îndeplinirea anchetelor
*Măsurarea periodică a parametrilor clientelor
*Telefonarea furnizorilor și stabilirea detaliilor cu ei
*Căutarea de furnizori
*Căutarea de idei
*Elaborare de texte pentru Social Media
*Căutarea și editarea de imagini pentru Social Media
*Lucru administrativ și organizatoric
*Învățarea programului de dansuri
*Frecventarea repetițiilor săptămânale
*Executarea dansurilor și a altor responsabilități conform programului comandat
*Înțelegerea, comunicarea, negocierea cu clienții și colaboratorii (dj, administrație, lucrători) - lucru organizatoric
* Respectarea cerințelor negociate de conducătorul show-baletului cu clientul
* Îngrijirea costumelor pe perioada cât sunt împrumutate (împachetare, ajustare, transportare cu atenție, despachetare)
* Instruirea și ajutorul noilor dansatori în învățarea programului de dans
* Întâmpinarea oaspeților în restaurant conform standardului, opferirea unei mese și oferirea meniurilor
* Efectuarea de rezervări a meselor conform standardului fizic și telefonic
* Observarea sălii și consultarea oaspeților în caz că au careva întrebări, cerințe
* Ajutarea chelnerilor atunci când sunt mulți oaspeți și/sau banchete
* Consultarea oaspeților referitor la ofertele de banchet ale restaurantului, livrare, aplicație și reduceri
* Lustruirea tacâmurilor
* Efectuarea, păstrarea curățeniei pe zona de lucru, mesele și scaunele cafenelei
* Scrierea conturilor, îmnânarea bonului de casă clienților
* Deservirea cu băuturi și mâncare, tacâmuri a clienților
* Gestionarea stocului de la bar
* Colaborarea cu administrația, bucătarii, deridicătorul, livratorii de produse
* Consultarea clienților referitor la meniu
* Aranjarea produselor pe rafturi, în frigidere
* Respectarea cerințelor postului de chelner-barman referitor la vestimentație, dialog/conversație, etica profesională etc.
* Recepționarea, primirea, înregistrarea, repartizarea copiilor pe locuri în căsuțe
* Coordonarea și organizarea activității lor
* Supravegherea lor
* Efectuarea curățeniei prin căsuțele detașamentului pentru a le da în primire exact cum mi-au fost date mie când am venit
* Asigurarea unei odihne plăcute și unei atmosfere prietenoase în echipă
* Colaborarea cu educatorului nr.2, administrația, dj, intructorii pe sport, bucătarii, sanitarii
* Introducerea, înregistrarea, editarea, completarea datelor despre cărțile disponibile spre comercializare pe site-ul librăriei
* Introducerea și monitorizarea bazelor de date cu comenzi
* Editarea și conversarea cu editurile cu care se dorește de încheiat contract, cât și cu cele existente deja
* Menținerea în ordine a cărților și a materialelor și dispozitivelor de birou
* Coordonarea expedierii comenzilor cu curierii
* Am scris/completat facturi
* Consultarea clienților privitor la meniu
* Recepționarea comenzii și înscrierea în casă
* Recepționarea plății, oferirea restului
* Ambalarea comenzii
* Înmânarea comenzii clientului conform bonului de comandă
* Efectuarea și menținerea curățeniei pe zona casieriei
Specialitatea: Management Informațional.
Specialitatea: Dans sportiv.
* Autonomă
* Creativă
* Echilibrată, calmă
* Glumeață
* Comunicabilă
* Lucrez asupra dezvoltării personale, în timpul liber studiez psihologia comportamentului uman
* Responsabilă
* Flexibilă
* Abilități organizatorice
* Lucru cu baze de date
* Lucru cu oamenii de diferite categorii de vârstă
* Experiență dobândită la posturile practicate
* Iubesc mișcarea și modul activ de trai
* Dansul
* Lectura (prefer cărțile din domeniile psihologie/ dezvoltare personale, mai rar citesc detective, și foarte rar dramă) - îmi place să lucrez asupra abilităților mele atât sociale, cât și ce ține de inteligența emoțională, studierea comportamentului uman
* Sport (alergat, exerciții fizice, dans)
* Vizionarea emisiunilor documentare, informative, filme
* Comunicarea cu prietenii
* Plimbările și ieșirile ocazionale cu prietenii
* Acultarea muzicii
* Surfing și conversarea pe rețelele sociale (Facebook, de obicei, Instagram)
* Analizarea unor situații și găsirea unor căi inteligente de abordare
* Vizitarea și participarea la evenimente cu tematici diferite