
19 ani
Feminin
Chișinău
10 000 MDL
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Sunt o persoană dedicată, organizată și orientată spre rezultate. Am o atenție deosebită la detalii, ceea ce îmi permite să gestionaz cu succes sarcinile administrative, de la introducerea datelor până la completarea documentelor. Abilitatea mea de a comunica eficient și de a colabora cu colegii face ca lucrul în echipă să fie o experiență plăcută și productivă.
Sunt adaptabilă și deschisă la noi provocări, ceea ce îmi permite să mă integrez rapid în orice mediu de lucru. Cu un spirit proactiv, îmi place să iau inițiativa și să contribui la îmbunătățirea proceselor. În fiecare zi, îmi propun să fac o diferență prin eficiență și profesionalism.
TOP Competențe
Experiența profesională
Ianuarie 2025 - Prezent
9 luni
Manager de vânzări
Eco Stup
Chișinău

-Stabilirea obiectivelor de vânzări și urmărirea atingerii lor
-Coordonarea și supervizarea echipei de vânzări
-Recrutarea, instruirea și evaluarea agenților de vânzări
-Monitorizarea performanței și elaborarea rapoartelor
-Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări
-Gestionarea relației cu clienții-cheie
-Analiza pieței și identificarea de noi oportunități
-Colaborarea cu departamentele de marketing și logistică
-Implementarea cu succes a unui sistem CRM
-Fidelizarea clienților strategici
-Menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților
Mai 2024 - Decembrie 2024
8 luni
Asistent de birou
ADRA-Moldova
Chișinău
- Primirea, sortarea și trimiterea e-mailurilor și a altor comunicații
- Actualizarea bazelor de date și introducerea de informații în sistemele informatice ( Excel, Word )
- Organizarea și programarea întâlnirilor, inclusiv rezervarea sălilor și informarea participanților
- Redactarea, revizuirea și arhivarea documentelor și a contractelor
- Asigurarea suportului zilnic pentru echipa de lucru, inclusiv gestionarea apelurilor telefonice și a cererilor de informații
- Comunicare eficientă cu alte echipe pentru a facilita fluxul de informații
- Întreținerea agendei persoanelor pe care le asistă, inclusiv programarea activităților și a întâlnirilor
- Menținerea ordinii în birou și gestionarea stocurilor de materiale necesare
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Fluent
Engleză Comunicare
Domeniile dorite
Studii: Superioare incomplete
Studiez la moment
Universitatea de stat din Moldova
Facultatea: Facultatea de științe economice
Specialitatea: Marketing și logistică
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Remote
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Programul de muncă
Part-time
Flexibil
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".