
23 ani
Feminin
Chișinău
16 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
- Flexibilitate, adaptare rapida la mediu de lucru profesional.
- Responsabilitate.
- Abilitatea de a comunica și consulta consumatorul.
- Perseverență și bunăvoință.
- Respect și atitudine atentă fața de nevoile consumatorului.
- Competență și aptitudine de învățare rapid.
- Simț de raspundere si angajament fata de intreprindere.
- Competențe de operare PC , Excel, UNA, TS , Word, 1C, Bitrix24.
TOP Competențe
Experiența profesională
Mai 2024 - Mai 2025
1 an 1 lună
Responsabilități principale
-Gestionarea zilnică a rețelelor sociale și a mesajelor din platforme (Facebook, 999.md, CRM)
-Actualizarea conținutului pe website și pagina de blog (minim 1 articol/săptămânăf)
-Crearea și supravegherea materialelor promoționale tipărite și digitale (broșuri, bannere, pliante etc.)
-Elaborarea cărților de vizită și ecusoanelor pentru angajați și stagiari
-Organizarea sesiunilor foto și a trainingurilor interne
-Asigurarea materialelor de prezentare pentru stagii și academie internă
-Monitorizarea recenziilor online și gestionarea feedbackului public
-Organizarea concursurilor interne și premierea lunară
-Coordonarea materialelor publicitare pentru toate proiectele.
August 2023 - Mai 2024
9 luni
Manager relații clienți online
S.R.L. ART-GRANIT
Chișinău
- Gestionarea paginilor online de Facebook și Instagram ale companiei;
- Managementul canalelor de comunicare scrisă (site web, chatbot, formular LP);
-Obținerea datelor de contact ale clienților din canalele de comunicare online;
- Apelarea, consultarea si calibrarea clientului in vederea obtinerii de informatii pentru licitație.
- Procesarea tranzactiilor comerciale in sistemul CRM oferit.
Martie 2023 - Iulie 2023
5 luni
Casieră/Recepționistă
SRL Piramida-Market
Chișinău
Casierie
- Cunoașterea operațiunilor de contabilitate în programa 1C.
- Deservirea persoanelor fizice si juridice.
Recepție
- Gestionarea fluxului de acte.
- Consultarea, procesarea solicitărilor de la clienți, parteneri și angajați.
- Procesarea apelurilor.
- Gestionarea livrarilor.
- Rapoarte.
Septembrie 2021 - Iunie 2022
10 luni
Vânzator-consultant
F.P.C ARIDON S.R.L
Chișinău
- Lucru cu aparatul de casa , terminale card și programa UNA.
- Consultarea cumparatorilor.
- Receptia și inventarierea mărfii.
- Lucru în echipă.
- Rapoarte , aranjare marfă sala/depozit
- Implicarea si pastrarea curățeniei la locul de muncă
Limbi
Română Fluent
Rusă Comunicare
Engleză Mediu
Domeniul dorit
Studii: Superioare incomplete
Absolvit în: 2021
IPLT Nicolae Balcescu
Studiez la moment
UCCM Facultatea de drept
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Part-time
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".