CV: Management, Achizitii, Vanzari
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-Responsabil de realizarea obiectivelor și indicatorilor stabiliți pe DAL
-Responsabil de dezvoltarea și consolidarea afacerii pe întreg grup de companii
-Identificarea necesarului de aprovizionare la nivelul întregului grup
-Elaborarea bugetului anual al departamentului la nivel de grup și supunerea acestuia spre aprobare astfel încât să fie asigurate suficiente pentru îmbunătățirea acestuia și menținerea în parametri optimi
-Pregătirea și aprobarea planului anual de acțiuni
-Negocierea cu furnizorii a prețurilor și condițiilor de achiziție, încheierea contractelor naționale și internaționale conform procedurii interne de achiziție
Analizarea pieții, și a sistemului de livrare pentru evaluarea valabilității actuale și viitoare a produselor/echipamentelor
Întocmirea și monitorizarea comenzilor de aprovizionare import/export
Planificarea, coordonarea și gestionarea depozitelor din dubordine
Planificarea, coordonarea și gestionarea serviciului auto din subordine
Elaborarea strategiei departamentului, obiectivele operaționale, calitative și tactice conform politii grupului
Stabilirea obiectivelor, KPIurilor pentru angajații din subordine;
Eficientizarea și funcționalitatea proceselor și a direcției în întregime;
Implementarea și dezvoltarea strategiilor de lucru pentru direcție
Coordonarea și supervizarea direcției și proceselor de dezvoltare a membrilor acesteia
Stabilirea obiectivelor strategice și anuale, stabilirea KPI-urilor
Definirea tipurilor și formelor de raportare pentru subalterni
Calitatea deservirii clienților, automatizarea proceselor, propunerea inovărilor
Respectarea proceselor și procedurilor de lucru a angajaților din echipă
Realizarea obiectivelor și indicatorilor stabiliți în scopul atingerii indicilor maximi de satisfacție a clienților;
Îndeplinirea planului de vânzări și deservirea calitativa a clienților
Control în implementarea bugetului regiunii și a planului de variații
Urmărirea calității deservirii clienților și a filialelor atribuite
Coordonarea regiunii din subordine ca pe un centru de profit
Crearea ofertelor şi negocierea contractelor cu clienţii corporativi;
Crearea, dezvoltarea şi gestionarea portofoliului de clienţi corporativi;
Satisfacerea solicitărilor specifice ale clienţilor;
Identificarea, dezvoltarea şi implementarea soluţiilor integrate.
Vînzarea de automobile noi şi accesorii brand Jaguar
Atragerea de noi clienţi şi fidelizarea celor existenţi
Realizarea lucrului în echipă în vederea atingerii obiectivelor comune ale companiei
Crearea ofertelor şi negocierea contractelor cu agenţii economici pentru produsele de panificaţe orientate în parte de Vest a României.
Crearea, dezvoltarea şi gestionarea portofoliului de agenţi economici;
Satisfacerea solicitărilor specifice ale clienţilor;
Specialitatea: Administrarea afacerilor în comerț, turism și servicii.
-Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office
-Utilizare sistemului ERP