CV № 380879 din 23 mai 2024

CV: Asistent Personal / Asistent Vânzări

Bărbat, 28 ani, superioare studii.
17000 MDL
Chișinău
Full-time
CV № 380879 din 23 mai 2024
Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Experiența
4 ani și 11 luni
octombrie 2023 - ianuarie 2024
3 luni
Manager Dezvoltare și Administrare
eBloc (Verwaltung SRL), Chișinău
Domeniu: Activitate administrativă, secretariat

1. Dezvoltarea și implementarea politicii de mentenanță
2. Gestionarea relațiilor cu comunitatea locală
3. Urmărirea procesului de achiziție a noilor obiecte locative
4. Coordonarea proiectelor de dezvoltare
6. Achiziții interne

aprilie 2021 - mai 2023
2 ani
Asistent Vânzări / Asistent Personal
Maspex Moldova SRL, Chișinău
Domeniu: Industrie, producție

1. Generare de rapoarte cu ajutorul platformei 1C și Excel:
- Evidența vînzărilor după tipurile de magazine
- Evidența de intrări și ieșiri de produse
- Evidența planurilor și realizărilor agenților/reprezentanților
- Monitorizarea evoluției și ponderii tuturor SKU-urilor
- Etc.
2. Crearea de formulare pe baza pachetului Office 365
3. Utilizarea instrumentelor precum:
- Excel (Formule de calcul, Funcții Logice, Funcții Lookup)
- 1C (nivel rapoarte de vînzări, plasare de comenzi)
- Outlook
- Forms (crearea formularelor: ex: Storecheck)
- Trello
- PowerBI (rareori)
5. Asistența personală a directorului în vizitele de piață
6. Delegarea în numele companiei:
- Optimizarea unor procese (ex: semnare de contract cu companii de livrare pentru ca produsele să
ajung rapid și în siguranță către persoanele și organizațiile angajate în promovarea brandurilor
companiei)
- Devamare de mașini (rareori)
- Etc.
7. Participare la evaluarea și completarea stockurilor

iunie 2019 - ianuarie 2021
1 an și 7 luni
Asistent Vânzări / Operator / Asistent Personal
Eborio SRL, Chișinău
Domeniu: Industrie, producție

1. Procesarea comenzilor
2. Gestionarea relației cu clienții
3. Monitorizarea stocurilor și gestionarea livrărilor
4. Întreținerea bazei de date a clienților
5. Participarea la întâlniri și prezentări
6. Colectarea și analiza datelor de piață
7. Raportare

mai 2018 - iunie 2019
1 an și 1 luna
Logbook Operator / Team Leader Departamentul Logbook
D42 SRL, Chișinău
Domeniu: Transport, logistică și comerț exterior

Logbook Operator atribuții:

1. Înregistrarea datelor în jurnalul de bord sau registrul de activități.
2. Monitorizarea activităților zilnice și gestionarea programului de lucru.
3. Respectarea cerințelor legale și reglementărilor înregistrării datelor.
4. Comunicarea cu departamentele relevante pentru obținerea informațiilor necesare.
5. Verificarea și reconcilierea informațiilor înregistrate.
6. Asigurarea confidențialității și securității datelor înregistrate.
7. Generarea de rapoarte și analize bazate pe datele înregistrate.

Team Leader Departamentul Logbook atribuții:

1. Coordonarea și gestionarea echipei din departamentul Logbook.
2. Planificarea și organizarea activităților zilnice, săptămânale și lunare.
3. Asigurarea respectării procedurilor și standardelor specifice.
4. Monitorizarea performanței individuale și colective a membrilor echipei.
5. Generarea de rapoarte și analize periodice pentru managementul companiei.

Studii
Studii superioare
până in 2017
Universitatea de Stat din Moldova
Facultatea: Facultatea de Relaţii Internaţionale, Ştiinţe Politice şi Administrative.
Specialitatea: Relații Internaționale.
Instruire continua, cursuri de formare
2022
SQL Fundamentals in Tekwill Moldova, or. Chișinău.
Competente-cheie
Romana — Materna
Rusa — Comunicare
Engleza — Medium

Hard Skills:

1. Gestionarea și analizarea datelor în Excel sau alte programe similare.
2. Gestionarea eficientă a documentelor și a fluxului de informații.
3. Crearea și prezentarea de rapoarte comerciale și analize bazate pe date.
4. Cunoașterea procesului de vânzări și abilități în gestionarea comenzilor și a prospectelor.
5. Utilizarea eficientă a platformelor de comunicare și colaborare.
6. Cunoașterea platformei 1C și întocmirea rapoartelor utilizând soft-ul.

Soft Skills:

1. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, pentru a interacționa eficient cu clienții și colegii.
2. Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu diverse persoane și departamente.
3. Abilități de gestionare a timpului și a priorităților, pentru a îndeplini sarcinile în termen și eficient.
4. Flexibilitate și adaptabilitate la schimbările de mediu sau cerințe, pentru a răspunde eficient la situații noi și neprevăzute.

Informații suplimentare
disponibil pentru detașări de serviciu
permis de conducere B
automobil personal
Cetațenie:
Moldova,
Romania
Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.