CV № 327092 din 19 noiembrie 2025
19 noiembrie 2025
Șef Secție Vînzări

age 30 ani

Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Despre mine

Sunt o persoană disciplinată, responsabilă și orientată spre rezultate, cu abilități solide de comunicare și negociere. Am experiență în coordonarea echipelor de vânzări și în gestionarea proiectelor comerciale, de la identificarea spațiilor pentru showroom-uri până la implementarea completă a conceptului de prezentare.
Mă caracterizează gândirea analitică, atenția la detalii și capacitatea de a prioritiza sarcinile pentru atingerea obiectivelor stabilite.
Dețin cunoștințe avansate de operare PC și o bună înțelegere a proceselor comerciale și administrative.

Vezi mai mult

TOP Competențe

Planificare și organizare 2 ani
Leadership 2 ani
Orientare spre rezultat 2 ani
Atenție la detalii 2 ani
Managementul furnizorilor 2 ani
Analiză de piață 2 ani

Experiența profesională

Iulie 2025 - Octombrie 2025
4 luni

Manager Șef Rețele

Diolsem SRL

Chișinău

Diolsem SRL
Managementul proceselor operaționale Cunoștințe tehnice și digitale Gândire strategică Comunicare și relaționare Analiză și luarea deciziilor Orientare către rezultate Planificare și organizare Leadership

Coordonarea echipei de vânzări din cadrul magazinelor, inclusiv monitorizarea performanței angajaților.
Evidența și gestionarea graficelor de lucru ale magazinelor.
Tabelarea lunară a lucrătorilor și gestionarea prezenței acestora.
Selectarea și recrutarea candidaților pentru funcția de vânzător.
Gestionarea documentelor necesare activității magazinelor, inclusiv certificate pentru produse și reînnoirea contractelor.
Coordonarea procesului de reamenajare a spațiului comercial și a vitrinelor pentru o prezentare optimă a produselor.
Identificarea necesităților și problemelor din cadrul magazinelor și implementarea soluțiilor eficiente.
Evidența și suplinirea stocului de marfă pentru asigurarea disponibilității produselor.
Monitorizarea și evidența modificărilor de preț aplicate în magazine.
Organizarea și coordonarea inventarierilor periodice în toate magazinele din rețea.
Implementarea și modificarea proceselor noi în scopul eficientizării activităților operaționale și comerciale.
Integrarea și utilizarea sistemului Power BI pentru monitorizarea performanței vânzărilor, analizelor și raportărilor strategice.

Ianuarie 2023 - Iunie 2025
2 ani 6 luni

Project Manager

NovaPorta

Chișinău

Orientare spre rezultat Atenție la detalii Managementul furnizorilor Analiză de piață Negociere Planificare și organizare

- Depistarea spațiilor comerciale perfecte pentru viitoarele showroom-uri;
- Negocierea contractelor de închiriere a spațiului comercial;
- Înregistrarea contractelor la instituțiile de stat;
- Semnarea contractelor cu furnizorii serviciilor comunale;
- Stabilirea vitrinei;
- Analiza pieței pentru depistarea celor mai avantajoase prețuri a materialelor de construcție;
- Crearea proiectului de vitrină cu amplasarea modelelor de uși în vitrină.

Ianuarie 2023 - Iunie 2025
2 ani 6 luni

Șef Secție Comerț

NovaPorta

Chișinău

Responsabilitate și disciplină Gândire analitică Dezvoltare personal Control operațional Comunicare eficientă Lucru în echipă Orientare spre rezultate Planificare și organizare Leadership

- Stabilirea planului de vânzari și a KPI-urilor, aprobate de Directorul Comercial, pentru fiecare showroom și urmărirea îndeplinirei lui;
- Stabilirea obiectivelor clare pentru orientarea și organizarea activitățiilor de vânzări în showroom-urile din subordine;
- Controlarea procesul de deservire a clienților în showroom-urile din subordine și aplicarea acțiunilor corective în cazul identificării abaterilor de la proces;
- Controlul vitrinelor, identificarea modelelor care lipsesc și organizarea montării lor, cât și a demontării modelelor scoase din comercializare;
- Organizarea și coordonarea activităților angajaților din showroom-urile aflate în subordine, stabilind prioritățile în executarea sarcinilor de serviciu;
- Calcularea și transmiterea spre validare calculului salariului și a KPI-urilor lunare al angajaților din subordine;
- Identificarea nevoilor de instruire ale personalului din subordine și asigurarea formarea continuă a acestuia;
- Căutarea și intervievarea persoanelor pentru postul de manager vânzări în showroom.

Iulie 2022 - Octombrie 2023
1 an 4 luni

Manager B2B

NovaPorta

Chișinău

- Depistarea clienților potențiali;
- Negocierea și semnarea contractelor cu partenerii noi;
- Organizarea livrărilor către parteneri;
- Vizita partenerilor conform ruta planificată;
- Analiza ABC;
- Tratarea reclamațiilor clienților finali.

Aprilie 2018 - Martie 2021
2 ani 11 luni

Agent Vânzări

S.C. Provitus Grup S.R.L. Distribuitor exclusiv Julius Meinl în Republica Moldova

Chișinău

- Depistarea potențialilor clienți;
- Elaborarea ofertelor comerciale;
- Negocierea contractelor și răspunderea pentru corecta executare a contractelor și acordurilor încheiate cu clienți din portofoliu;
- Răspundere de întocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale în conformitate cu contratele/acordurile
încheiate cu clienții), încasări și plăți în numerar și urmărirea termenilor de achitare prin transfer;
- Urmărirea realizării planului de vânzări lunar stabilit (KPI);
- Stabilirea și dezvoltarea de relație profesională cu clienții companiei;
- Acordarea asistenței tehnice și comercială clienților și potențialilor clienți;
- Preluarea comenzilor pentru produse;
- Vizita săptămânală/lunară a clienților și urmărirea calității produsului final, dar și starea utilajului;
- Pregatirea personalului privind prepararea produsului și îngrijirea utilajului;
- Menținerea relațiilor profesionale cu un număr mare de clienți.

Noiembrie 2016 - Martie 2018
1 an 4 luni

Technical support

S.C. Provitus Grup S.R.L. Distribuitor exclusiv Julius Meinl în Republica Moldova

Chișinău

- Diagostica aparatelor de cafea;
- Reparația aparatelor de cafea automatizate și profesionale;
- Ajustarea produsului calitativ.

Noiembrie 2011 - August 2013
1 an 10 luni

Technical support

S.C. CLICK-COM S.R.L.

Drochia

- Conectarea noilor clienți;
- Trasarea cablurilor: UTP, FTP, FTTH;
- Servicii de repație și lucrări de restaurare pe liniile principale;
- Apeluri către clienți pentru rezolvarea problemelor legate de Internet și TV.

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Engleză Elementar

Domeniul dorit

Top Management

Studii: Medii de specialitate

Absolvit în: 2017

Centrul de Excelență în Energetică și Electronică, Chișinău (Republica Moldova)

Specialitatea: Studii profesionale (Automatica și informatica)

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2015

Activitate în cadrul Firmei de Exercițiu

Organizator: CEEE

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: B

Cu automobil personal

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".