CV: Manager calitate
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Asigură implementarea sistemului IATF 16949, ISO 9001 și a cerințelor clienților
- Monitorizează inspecția materialelor/componentelor la etapa de intrare în depozit pe baza planului de control;
- Managementul soluționării neconformităților depistate;
- Comunică neconformitățile depistate departamentelor și părților interesate;
- Managementul documentelor și înregistrărilor în conformitate cu cerințele interne și ale clientului;
- Interacționează cu furnizorii pentru a preveni livrarea materialelor neconforme;
- Asigură că procesele de control de intrare sunt stabilite, implementate și menținute;
- Evaluează specificațiile produsului companiei și a furnizorilor săi și compară cu cerințele clientului;
- Contribuie la investigațiile cauzate de reclamații interne / externe;
- Administrează reclamațiile interne și externe conform standardului 8D Problem Solving;
- Monitorizează problemele depistate în urma reclamațiilor;
- Acordă suportul necesar subalternilor săi;
- Administrează, conduce audite;
- Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic, în limitele respectării temeiului legal.
- Asigură implementarea sistemului IATF 16949, ISO 9001 și a cerințelor clienților;
- Monitorizează inspecția materialelor/componentelor la etapa de intrare în depozit pe baza planului de control;
- Managementul soluționării neconformităților depistate;
- Comunică neconformitățile depistate departamentelor și părților interesate;
- Managementul documentelor și înregistrărilor în conformitate cu cerințele interne și ale clientului;
- Interacționează cu furnizorii pentru a preveni livrarea materialelor neconforme;
- Asigură că procesele de control de intrare sunt stabilite, implementate și menținute;
- Evaluează specificațiile produsului companiei și a furnizorilor săi și compară cu cerințele clientului;
- Contribuie la investigațiile cauzate de reclamații interne / externe;
- Administrează reclamațiile interne și externe;
- Monitorizează problemele depistate în urma reclamațiilor;
- Acordă suportul necesar subalternilor săi;
- Administrează, conduce audite;
- Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic, în limitele respectării temeiului legal.
- Coordonarea, cu furnizorii de materia primă, aprobarea pieselor livrate conform normelor stabilite de clienți;
- Testarea pieselor livrate în procesul de asamblare;
- Comunică neconformitățile depistate departamentelor aferente;
- Duce evidența documentelor și înregistrărilor în conformitate cu cerințele clientului;
- Verifică validitatea documentelor / rapoartelor / analizelor recepționate de la furnizori.
- Asigură implementarea și asigurarea sistemului IATF 16949, ISO 9001 și a cerințelor clienților;
- Coordonează echipa de calibrare a echipamentelor companiei;
- Asigură respectarea normelor și a procedurelor interne și a celor specifice clienților pe zona de activitate;
- Supravegherea perioadei de calibrare a echipamentelor companiei.
- Controlul reperelor din punct de vedere al calității (conform instrucțiunilor de lucru);
- Respingerea pieselor care nu îndeplinesc standardele de calitate;
- Informarea superiorului direct (șefului de schimb/tehnicianului) cu privire la problemele apărute pe parcursul procesului de control;
- Întocmirea de rapoarte de lucru.
- Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate;
- Asigurea un flux optim al produselor și disponibilitatea lor la vânzare;
- Monitorizarea și menținerea costurilor magazinului conform parametrilor stabiliți;
- Urmărirea termenilor de expirare a produselor;
- Abilități manageriale;
- Munca în echipă;
- Orientare către client;
- Orientat în carieră;
- Responsabil;
- Capacitatea de a învăța lucrurile rapid;
- Utilizator încrezut PC, MS Office, Outlook, etc.
- Spirit de echipă;
- Rezistent la stres;
- Atent la detalii;
- Flexibil;
- Dinamic;
- Orientarea către client;