CV: Personal birou, Juridic, Protecția mediului, Resurse umane
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Participă în procesul de planificare şi pregătire a documentelor pentru iniţierea procedurilor de achiziţii publice pentru Secției infrastructură și dezvoltare;
- Primește, înregistrează, repartizează și predă corespondența internă și externă;
- Redactează documentele aferente domeniului și le transmite la destinatari prin fax, poșta, e-mail;
- Asigură calitatea activităților desfășurate de compartimentele
- Participă în procesul de planificare şi pregătire a documentelor pentru iniţierea procedurilor de achiziţii publice pentru Secției infrastructură și dezvoltare;
- Primește, înregistrează, repartizează și predă corespondența internă și externă;
- Redactează documentele aferente domeniului și le transmite la destinatari prin fax, poșta, e-mail;
- Asigură calitatea activităților desfășurate de compartimentele
Specialitatea: Drept.
Specialitatea: .
Competențe organizaționale:
- comunicare;
- prelucrarea informației;
- adaptabilitate;
- învățare și autodezvoltare.
Competențe dobândite la locul de muncă:
- abilități de comunicare orală și în scris;
- abilitatea de a lucra în echipă;
- gândire critică.
Competențe informatice:
- cunoașterea conceptelor de baza cu privire la structura și funcționarea unui PC;
- utilizarea funcțiilor de bază ale unui sistem de operare (Microsoft Windows);
- utilizarea unei aplicații de procesare texte (Microsoft Office Word);
- utilizarea mijloacelor moderne de comunicare ( internet, poșta electronică).
Hobby:
- Cântatul la vioară;
- Cititul;
- Scrierea;
- Campingul și activitățile în natură.
Calități personale:
- onestitate;
- bunele maniere;
- flexibilitate;
- răbdare cu ceilalți.