CV № 244601 din 21 noiembrie 2019

CV: Jurist

Bărbat, 38 ani, superioare studii.
16000 MDL
Chișinău
Full-time
CV № 244601 din 21 noiembrie 2019
Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Experiența
39 ani
decembrie 2006 - până in prezent
17 ani și 5 luni
jurist, juristconsult, personal birou
institutie publica, organizatii nonguvernamentale, banci, juridica, Chișinău
Domeniu: Bănci, investiții, leasing

Manager de vinzari compania Citys imobil
Ministerul Afacerilor Interne Angajat in cadrul Organelor Afacerilor Interne ale RM in baza de contract, functia Inspector superior in cadrul Inspectoratului de Politie Riscani al DP m. Chisinau
Demisionat conform art. 85 alin. 1 din Codul Muncii al Republicii Moldova
BC „Moldova Agroindbank” SA Angajat pe post de incasator, Serviciul Incasare si Transportare Valori, Departamentul Tezaur, in conditiile contractului individual de munca pe durata nederteminata

mai 1985 - până in prezent
39 ani
jurist
institutii publice, juridica, Chișinău
Domeniu: Bănci, investiții, leasing

 Capacitatea de a indeplini atributiile cu exactitate, complet si caliativ
 Capacitatea de a gestiona, utiliza, intocmi si aplica documentele de serviciu
 Capacitatea de comunicare si lucru in colectiv
 Capacitate de acorda asistenta, consultanta si reprezentare juridica firmei si angajatilor acesteia
 Capacitatea de a rezolva cereri cu caracter juridic in domeniile dreptului
 Cpacitatea de a redacta, aviza si contrasemna acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamintul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma
 Capacitatea de a verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare.
 Capacitatea preocuparii permanente si actualizarea bazei informationale legislative a firmei.
 Capacitatea de decidere asupra modului de indeplinire a sarcinilor trasate, in sensul obtinerii eficientei si eficacitatii maxime, fara afectarea disciplinei tehnologice si a reglementarilor in vigoare

 Capacitatea de a planifica pe termen scurt, mediu şi lung, organiza, coordona, monitoriza şi evalua activitatea subdiviziunii conduse
 Capacitatea de a gestiona eficient activitatea personalului prin repartizarea in mod echilibrat a sarcinilor si obiectivelor de serviciu
 Capacitatea de a lua decizii in mod operativ, de a-si asuma riscurile si responsabilitatea pentru deciziile luate

 Capacitatea de a indeplini atributiile cu exactitate, complet si caliativ
 Capacitatea de a gestiona, utiliza, intocmi si aplica documentele de serviciu
 Capacitatea de comunicare si lucru in colectiv
 Capacitate de acorda asistenta, consultanta si reprezentare juridica firmei si angajatilor acesteia
 Capacitatea de a rezolva cereri cu caracter juridic in domeniile dreptului
 Cpacitatea de a redacta, aviza si contrasemna acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamintul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma
 Capacitatea de a verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare.
 Capacitatea preocuparii permanente si actualizarea bazei informationale legislative a firmei.
 Capacitatea de decidere asupra modului de indeplinire a sarcinilor trasate, in sensul obtinerii eficientei si eficacitatii maxime, fara afectarea disciplinei tehnologice si a reglementarilor in vigoare



 Contributie la dezvoltarea profesionala
 Respectarea disciplinei, eticii si deontologiei profesionale, relatiilor de munca in colectiv
 Raspunderea de a rezolva promt reclamatiile (ce intra in atributiile postului) venite din partea angajatilor si a clientilor
 Transmiterea la timp, intr-o forma corecta si completa a informatiilor conform atributiilor ce revin
 Respectarea procedurilor interne legate de utilizarea aparaturii din dotare(softuri, utilizarea internetului etc.)
 Informarea permanenta cu privire la modificarile legislative
 Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca
 In conditiile in care actul actul juridic supus avizarii pentru legalitate nu este conform legii, raspunderea de formularea unui raport de neavizare in care va indica neconcordanta acestuia cu normele legale, in vederea refacerii actului
 Raspunderea de pastrare a confidealitatii informatiilor la care ar fi acces
 Respectarea normelor de Securitate si Sanatate in munca
 Raspunderea de elaborarea corecta si in conformitate cu legislatia in vigoare a tuturor regulamentelor si reglementarilor interioare
 Folosirea eficienta a timpului de munca
 Executarea la termen si de buna calitate a sarcinilor trasate
 Respectarea contractului colectiv de munca, a contractului individual de munca si a Regulamemtului interior
 asumarea în mod frecvent responsabilități pentru soluționarea problemelor, fiind activ și cu inițiativ, venind frecvent cu propuneri de îmbunătățire a activității profesionale proprii și a subdiviziunii.
 sarcinile fiind îndeplinite conform fișei postului
 spirit de echipă, experiență a muncii în echipă încă din facultate
 bune competențe de comunicare dobândite prin experiența proprie pe parcursul anilor de activitate .
 capacitate de adaptare sporită, comunicare, seriozitate, capacitate de asimilare de noi informații și abilități, competente dobândite în urma participării la instruirea de bază.
 inițiativă de implicare, de a face pașii într-o anumită direcție, din îndemn propriu.
 abilitate de a lucra în echipă, demonstrare de implicare și integrare.
 abilitatea de comunicare se manifestă prin o bună reușită de a comunica cu clienții, șefii astfel încât să stabilesc o relație pozitivă cu aceștia.
 inteligență emoțională manifestate prin gestionare și înțelegerea propriilor emoții, dar și pe cele ale celorlalți.
 capacitate de sinteză și analiză, capacități decizionale, spirit organizatoric, aptitudini de coordonare .
 punctualitate, capacitatea de a lua decizii în condiții de stres și de a respecta termene limită.
 capacitate de evaluare abilități profesionale ale colaboratorilor
 spirit analitic
 lucru în echipă
 spirit de evaluare și îmbunătățire
 monitorizarea lucrului echipei (controlul calității)
 capacitate de autoperfecționare.
 aceste aptitudini au fost dobândite și îmbunătățite în perioada de experiență profesională.
 atenție deosebită la detalii.
 Capacitatea de a planifica pe termen scurt, mediu şi lung, organiza, coordona, monitoriza şi evalua activitatea subdiviziunii conduse
 Capacitatea de a gestiona eficient activitatea personalului prin repartizarea in mod echilibrat a sarcinilor si obiectivelor de serviciu
 Capacitatea de a lua decizii in mod operativ, de a-si asuma riscurile si responsabilitatea pentru deciziile luate



Studii
Studii superioare
până in 2009
Universitatea Agrara de Stat din RM
Facultatea: Drept.
Specialitatea: Drept.
Competente-cheie
Romana — Materna
Rusa — Fluent
Engleza — Comunicare

 Capacitatea de a planifica pe termen scurt, mediu şi lung, organiza, coordona, monitoriza şi evalua activitatea subdiviziunii conduse
 Capacitatea de a gestiona eficient activitatea personalului prin repartizarea in mod echilibrat a sarcinilor si obiectivelor de serviciu
 Capacitatea de a lua decizii in mod operativ, de a-si asuma riscurile si responsabilitatea pentru deciziile luate

 Capacitatea de a indeplini atributiile cu exactitate, complet si caliativ
 Capacitatea de a gestiona, utiliza, intocmi si aplica documentele de serviciu
 Capacitatea de comunicare si lucru in colectiv
 Capacitate de acorda asistenta, consultanta si reprezentare juridica firmei si angajatilor acesteia
 Capacitatea de a rezolva cereri cu caracter juridic in domeniile dreptului
 Cpacitatea de a redacta, aviza si contrasemna acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamintul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma
 Capacitatea de a verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare.
 Capacitatea preocuparii permanente si actualizarea bazei informationale legislative a firmei.
 Capacitatea de decidere asupra modului de indeplinire a sarcinilor trasate, in sensul obtinerii eficientei si eficacitatii maxime, fara afectarea disciplinei tehnologice si a reglementarilor in vigoare



 Contributie la dezvoltarea profesionala
 Respectarea disciplinei, eticii si deontologiei profesionale, relatiilor de munca in colectiv
 Raspunderea de a rezolva promt reclamatiile (ce intra in atributiile postului) venite din partea angajatilor si a clientilor
 Transmiterea la timp, intr-o forma corecta si completa a informatiilor conform atributiilor ce revin
 Respectarea procedurilor interne legate de utilizarea aparaturii din dotare(softuri, utilizarea internetului etc.)
 Informarea permanenta cu privire la modificarile legislative
 Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca
 In conditiile in care actul actul juridic supus avizarii pentru legalitate nu este conform legii, raspunderea de formularea unui raport de neavizare in care va indica neconcordanta acestuia cu normele legale, in vederea refacerii actului
 Raspunderea de pastrare a confidealitatii informatiilor la care ar fi acces
 Respectarea normelor de Securitate si Sanatate in munca
 Raspunderea de elaborarea corecta si in conformitate cu legislatia in vigoare a tuturor regulamentelor si reglementarilor interioare
 Folosirea eficienta a timpului de munca
 Executarea la termen si de buna calitate a sarcinilor trasate
 Respectarea contractului colectiv de munca, a contractului individual de munca si a Regulamemtului interior
 MS Office, Windows OS, Mac OS, Excel
 asumarea în mod frecvent responsabilități pentru soluționarea problemelor, fiind activ și cu inițiativ, venind frecvent cu propuneri de îmbunătățire a activității profesionale proprii și a subdiviziunii.
 sarcinile fiind îndeplinite conform fișei postului
 spirit de echipă, experiență a muncii în echipă încă din facultate
 bune competențe de comunicare dobândite prin experiența proprie pe parcursul anilor de activitate .
 capacitate de adaptare sporită, comunicare, seriozitate, capacitate de asimilare de noi informații și abilități, competente dobândite în urma participării la instruirea de bază.
 inițiativă de implicare, de a face pașii într-o anumită direcție, din îndemn propriu.
 abilitate de a lucra în echipă, demonstrare de implicare și integrare.
 abilitatea de comunicare se manifestă prin o bună reușită de a comunica cu clienții, șefii astfel încât să stabilesc o relație pozitivă cu aceștia.
 inteligență emoțională manifestate prin gestionare și înțelegerea propriilor emoții, dar și pe cele ale celorlalți.
 capacitate de sinteză și analiză, capacități decizionale, spirit organizatoric, aptitudini de coordonare .
 punctualitate, capacitatea de a lua decizii în condiții de stres și de a respecta termene limită.
 capacitate de evaluare abilități profesionale ale colaboratorilor
 spirit analitic
 lucru în echipă
 spirit de evaluare și îmbunătățire
 monitorizarea lucrului echipei (controlul calității)
 capacitate de autoperfecționare.
 aceste aptitudini au fost dobândite și îmbunătățite în perioada de experiență profesională.
 atenție deosebită la detalii.



Informații suplimentare
disponibil pentru detașări de serviciu
permis de conducere ABC
automobil personal
Cetațenie:
Moldova

 asumarea în mod frecvent responsabilități pentru soluționarea problemelor, fiind activ și cu inițiativ, venind frecvent cu propuneri de îmbunătățire a activității profesionale proprii și a subdiviziunii.
 sarcinile fiind îndeplinite conform fișei postului
 spirit de echipă, experiență a muncii în echipă încă din facultate
 bune competențe de comunicare dobândite prin experiența proprie pe parcursul anilor de activitate .
 capacitate de adaptare sporită, comunicare, seriozitate, capacitate de asimilare de noi informații și abilități, competente dobândite în urma participării la instruirea de bază.
 inițiativă de implicare, de a face pașii într-o anumită direcție, din îndemn propriu.
 abilitate de a lucra în echipă, demonstrare de implicare și integrare.
 abilitatea de comunicare se manifestă prin o bună reușită de a comunica cu clienții, șefii astfel încât să stabilesc o relație pozitivă cu aceștia.
 inteligență emoțională manifestate prin gestionare și înțelegerea propriilor emoții, dar și pe cele ale celorlalți.
 capacitate de sinteză și analiză, capacități decizionale, spirit organizatoric, aptitudini de coordonare .
 punctualitate, capacitatea de a lua decizii în condiții de stres și de a respecta termene limită.
 capacitate de evaluare abilități profesionale ale colaboratorilor
 spirit analitic
 lucru în echipă
 spirit de evaluare și îmbunătățire
 monitorizarea lucrului echipei (controlul calității)
 capacitate de autoperfecționare.
 aceste aptitudini au fost dobândite și îmbunătățite în perioada de experiență profesională.
 atenție deosebită la detalii.


Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.