CV: Jurist
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
1 analiza legislaţiei RM în vederea asigurării egalităţii;
2 examinarea petiţiilor parvenite de la cetăţeni în vederea examinării cauzelor de discriminare.
1. creează rezerva de cadre, organizează concursul privind ocuparea funcţiilor vacante;
2. participă la integrarea noilor angajaţi în serviciu;
3. ţine evidenţa datelor referitoare la vechime în muncă şi gradele de calificare a funcţionarilor publici;
4. efectuează evidenţa documentelor atribuite Secţiei resurse umane, oformându - le în dosare, şi transmiterea lor la sfârşitul anului în arhivă;
5. întocmeşte, completează şi păstrează dosarele personale şi carnetele de muncă, organizează lucrul în acest sens;
6. ţine evidenţa certificatelor de concediu medical;
7. elaborează şi ţine evidenţa legitimaţilor de serviciu, la solicitare întocmeşte certificate cu privire la datele personale ale angajaţilor, etc;
8. efectuează întocmirea deciziilor, ordinelor cu privire la angajare, demisionare, concediere, acordarea concediilor, etc;
1. colectează actele normative necesare judecătorului şi altă informaţie necesară pentru judecarea dosarului distribuit judecătorului;
2. generalizează problemele de drept în dosarele distribuite judecătorului respectiv şi elaborează recomandări pe marginea problemelor legate de interpretarea şi aplicarea legii;
3. verifică prezenţa actelor care urmau a fi prezentate de către participanţii la proces;
4. elaborează, la indicaţia judecătorului, proiectele de acte procesuale;
5. asigură depersonalizarea hotărîrilor judecătoreşti şi publicarea lor pe pagina web a instanţei judecătoreşti;
6. participă în grupuri de lucru şi în comisii, în limitele competenţei sale;
7. îndeplineşte, la indicaţia judecătorului, alte atribuţii legate de înfăptuirea justiţiei.
1. Punerea în aplicare a actelor legislative şi normative;
2. Acordarea sprijinului necesar judecătorului la exercitarea actului de justiţie;
3. Asigurarea suportului organizaţional şi tehnic pentru buna desfăşurare a procesului de judecată;
4. Întocmirea actelor de procedură în strictă conformitate cu prevederile codurilor de procedură civilă, penală şi contravenţional, necesare pregătirii cauzei spre examinare.
Specialitatea: Drept.
-Cunoaşterea legislaţiei RM
-Abilitatea de a interactiona cu cei din jur
-Abilităţi de comunicare
-Ascultare activă
-Motivarea
-Utilizarea PC