CV: Human resources director
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Am examinat plângeri și contestașii și am stabilit soluții optime pentru a exclude instituția din circa 46 procese judiciare(anual).
- Am elaborat și ghidat proiecte de dezvoltare conlucrând și coordonând grup de lucru a circa 200 persoane, în acest fel am crescut performanța angajaților și micșorat atriția în instituție.
- Am participat la elaborarea și implimentarea programului de automatizare/degitizare a documentelor prin crearea sistemului de arhivă electronică (ELO SMADE).
- planificarea, coordonarea, atribuirea sarcinilor și monitorizarea progresului;
- controlarea fluxul documentar din cadrul companiei, asigurând implementarea procedurilor corecte și respectarea standardelor de formatare a documentelor;
- coordonarea fluxului documentelor pe toate aspectele legate de pregătirea actelor necesare pentru depunerea dosarului la organele competente în vederea obținerii avizelor de muncă,
- reprezentarea intereselor clienților în fața
autorităților de stat competente (ANOFM, IGI și alte instituții juridice);
- Am consultat şi ghidat grupul de lucru din subordine în vederea realizării în mod satisfăcător a sarcinilor, fapt care a dus la micșorarea atriției angajaților.
- Am condus seminare de instruire a personalului prin care am influențat creșterea numărului cadrelor calificate.
- Am participat și am ghitat crearea și implimentarea proiectelor: BusinessCad - program automatizat de primire a cererilor și ”Comanda seviciilor online”
- Am deservit zilnic cu aproximație a câte 50 de cetăţeni cu stabilirea serviciului necesar fiecăruia.
- Am lucrat în echipă asupra executării serviciilor prin livrarea produsului fără erori.
- Am aplanat situații conflictuale cu succes și am reușit să iau decizii favorabile atât pentru client cât și pentru întreprindere în situații de prevederi anbigui a legislației.
Specialitatea: Master în Științe Umanistice.
Specialitatea: Drept internațional.
-Cunoștințe juridice;
-Cunoașterea Pachetului Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, ș.a.;
-Cunoaștere Lightroom, Photoshop;
- Abilităţi excelente de comunicare;
-Abilitate de cercetarea și analiza datelor;
-Gândire critică, gândire analitică şi inovatorie;
- Abilități de planificare, soluționarea problemelor;
- Inteligenta-emotională, gestionarea stresului la locul de muncă;
- Interesul pentru dezvoltare continuă;
- Adaptabilitate;
- Dedicare.
Experiență de gestionare a angajaților și onboarding, cu cunoștință a metodelor de urmărire a performanței. Jucător de echipă de încredere, informat și foarte organizat, cu abilități excelente de comunicare, team building și managementul relațiilor.
Deschisă la ofertele de angajare și în orasele României cât și la un job remote.