CV № 291909 din 23 ianuarie 2024
23 ianuarie 2024
HR Manager

age 25 ani

Feminin

address Chișinău

12 000 MDL

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Despre mine

Jucătoare de echipă energică, orientată spre rezultate, și cu abilități organizaționale puternice, care va aduce un plus de valoare echipei și obiectivelor propuse. Dornică să ocupe o nouă poziție cu potențial pe termen lung și spațiu pentru avansare, care să ofere provocări profesionale utilizând abilități interpersonale si de management al timpului.


Utilizarea programelor de inregistrare/monitorizare a taskurilor ( CRM)
Microsoft Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook) Microsoft Office (Excel PowerPoint Word) - nivel intermediar
Social Media/ Social Network
Competențe în comunicare digitală
Business research

Vezi mai mult

Experiența profesională

Septembrie 2021 - Decembrie 2022
1 an 3 luni

Asistent Manager

Bismobil Kitchen

Timisoara

-Răspunde de înregistrările de contabilitate primară și de verificarea financiară a contractelor societății. -Răspunde de relația societății cu băncile.
-Verifică deconturile lunare ale angajaților societății.
-Managementul documentelor companiei (sortarea și expedierea corespondenței, arhivarea
documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si
evidența lor, securizarea informațiilor cu caracter confidențial).
-Coordonează relației cu furnizorii companiei.
-Evidențiază obiectele de inventar și mijloacele fixe la nivelul întregii companii.
-Colectează și organizează datele de la departamentul tehnic si vânzări.
-Persoană de legatură cu departamentul contabil și cel tehnic.
-Coordonează activitățile de evidență a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale,
cererile de concediu).
-Abordează problemele clienților cu calm și profesionalism, oferind soluții rapide și de succes.

Februarie 2021 - Iunie 2021
5 luni

MANAGER VÂNZĂRI AIRHELP

AIRHELP

Chișinău

Am deservit și asistat calitativ clienții pe tot parcursul procesului pre și post vânzare.
-Am căutat și dezvoltat itinerarii de călătorie rentabile, depășind așteptările clienților.
-Am vândut produse de călătorie și pachete turistice online și offline clienților potențiali.
-Am gestionat plângerile complexe ale clienților, menținând legătura cu partenerii pentru a oferi soluții
prompte.
-Am colaborat cu partenerii de călătorie în gestionarea rezervărilor și programelor pentru clienți.

Mai 2019 - Mai 2020
1 an 1 lună

Coordonator al departamentului de relații publice

Organizația Studenților Basarabeni din Timișoara

Chișinău

-Organizarea aparițiilor publice
-Realizarea campaniilor de promovare şi coordonarea desfăşurării lor
-Gestionarea situațiilor de criză
-Coordonarea şi actualizarea planului media al organizației

Decembrie 2019 - Martie 2020
3 luni

Coordonator al Festivalului Cultural "Zilele Basarabiei"

Organizația Studenților Basarabeni

Chișinău

-Coordonarea echipei de organizare și de voluntari
-Monitorizarea activităților și a procesului de pregătire
-Identificarea partenerilor la nivel local
-Crearea conceptului evenimentului

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Engleză Comunicare

Italiană Mediu

Germană Elementar

Studii: Superioare

Absolvit în: 2024

Universitatea de Vest din Timișoara

Facultatea: Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor

Specialitatea: HR Management

Absolvit în: 2021

Universitatea de Vest din Timișoara

Facultatea: Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor

Specialitatea: economie

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2020

Curs practic de tranzacționare pe piața valutară

Organizator: Double Case

Absolvit în: 2019

Next PR

Organizator: ANOSR

Absolvit în: 2023

Fundamentele IT

Organizator: Orange digital center

Absolvit în: 2024

Start în UI/UX design

Organizator: Webcase

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: B

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".