CV: HR Manager
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
-Răspunde de înregistrările de contabilitate primară și de verificarea financiară a contractelor societății. -Răspunde de relația societății cu băncile.
-Verifică deconturile lunare ale angajaților societății.
-Managementul documentelor companiei (sortarea și expedierea corespondenței, arhivarea
documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si
evidența lor, securizarea informațiilor cu caracter confidențial).
-Coordonează relației cu furnizorii companiei.
-Evidențiază obiectele de inventar și mijloacele fixe la nivelul întregii companii.
-Colectează și organizează datele de la departamentul tehnic si vânzări.
-Persoană de legatură cu departamentul contabil și cel tehnic.
-Coordonează activitățile de evidență a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale,
cererile de concediu).
-Abordează problemele clienților cu calm și profesionalism, oferind soluții rapide și de succes.
Am deservit și asistat calitativ clienții pe tot parcursul procesului pre și post vânzare.
-Am căutat și dezvoltat itinerarii de călătorie rentabile, depășind așteptările clienților.
-Am vândut produse de călătorie și pachete turistice online și offline clienților potențiali.
-Am gestionat plângerile complexe ale clienților, menținând legătura cu partenerii pentru a oferi soluții
prompte.
-Am colaborat cu partenerii de călătorie în gestionarea rezervărilor și programelor pentru clienți.
-Organizarea aparițiilor publice
-Realizarea campaniilor de promovare şi coordonarea desfăşurării lor
-Gestionarea situațiilor de criză
-Coordonarea şi actualizarea planului media al organizației
-Coordonarea echipei de organizare și de voluntari
-Monitorizarea activităților și a procesului de pregătire
-Identificarea partenerilor la nivel local
-Crearea conceptului evenimentului
Specialitatea: HR Management.
Specialitatea: economie.
Utilizarea programelor de inregistrare/monitorizare a taskurilor ( CRM)
Microsoft Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook) Microsoft Office (Excel PowerPoint Word) - nivel intermediar
Social Media/ Social Network
Competențe în comunicare digitală
Business research
Jucătoare de echipă energică, orientată spre rezultate, și cu abilități organizaționale puternice, care va aduce un plus de valoare echipei și obiectivelor propuse. Dornică să ocupe o nouă poziție cu potențial pe termen lung și spațiu pentru avansare, care să ofere provocări profesionale utilizând abilități interpersonale si de management al timpului.