CV № 267204 din 22 aprilie 2024

CV: Specialist servicii de personal

Femeie, 29 ani, superioare studii.
13000 MDL
Chișinău
Munca la domiciliu / Freelance
CV № 267204 din 22 aprilie 2024
Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Experiența
6 ani și 6 luni
septembrie 2021 - până in prezent
2 ani și 7 luni
Specialist RU
Elsiconex SRL, Chișinău
Domeniu: Cadre, gestionarea cadrelor

Gestionarea dosarelor de personal.

septembrie 2019 - decembrie 2020
1 an și 2 luni
Manager RU
ICS "Vistarcom"SRL, Chișinău
Domeniu: Cadre, gestionarea cadrelor

Recrutare/selectia constantă de personal calificat la nivel liniar/administrativ;
Procesarea apelurilor telefonice/petrecerea interviurilor
Aigurarea fluxului de candidați calificati pentru functiile vacante;
Integrarea noilor angajați (plasarea locului de muncă, adaptare);
Crearea bazei de date a candidatilor si mentinerea ei.
Monitorizare locală a pietii muncii.
Rapoarte lunare ,etc.

septembrie 2018 - august 2019
11 luni
HR manager
SRL''Prosper Pro", Chișinău
Domeniu: Cadre, gestionarea cadrelor

- Planificarea RU;
- Plasarea anunturilor de angajare pe paginile de specialitate și de socializare(facebook/viber);
- Recrutarea, selectia, monitorizarea integrarii noilor angajati;
- Organizarea proceselor de angajare si de concediere conform legislatiei;
- Perfectarea procedurilor privind relatiile de munca (angajare, incetarea contractului individual de munca, de sanctionare, modificarea conditiilor contractuale, diferite tipuri de concedii etc.);
- Colaborarea cu managerii de departamente, contabilitate, marketing si auditul companiei;
- Prezentarea saptamanala a raporturilor IRM2019 contabilului-sef;
- Comandarea uniformelor de brand a companiei.

noiembrie 2016 - septembrie 2018
1 an și 10 luni
Secretar dactilograf
IPLT"Vasile Vasilache", Chișinău
Domeniu: Activitate administrativă, secretariat

- Gestionarea tuturor tipurilor de corespondență;
- Preluarea tuturor apelurilor telefonice, mesajelor și redirecționarea lor;
- Centralizarea, clasificarea și arhivarea documentelor;
- Elaborarea, editarea , înscrierea în registre a diverselor documente (cereri, demersuri, ordine, procese-verbale);
- Întocmirea și menținerea în ordine a dosarelor personale ale angajaților;
- Operarea cu echipamente specifice: computer, xerox, telefon, scanner;
- Înregistrarea carnetelor de muncă și întocmirea contractelor de muncă

Studii
Studii superioare
până in 2016
ASEM
Facultatea: Economie Generala si Drept.
Specialitatea: Managementul resurselor umane.
Competente-cheie
Romana — Materna
Rusa — Comunicare

- Word, Excell,
- 1C,РЕПОЗИТАРИЙ,ФРВ,UNA
- E-staff
- Trello


Informații suplimentare
permis de conducere B
automobil personal
Cetațenie:
Moldova,
Romania

Prestez servicii de personal, optez pentru munca la domiciliu, sau de doua ori pa săptămână.
Grafic full nu mă interesează (la moment activez, caut al doilea job), la fel ca si recrutarea.



Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.