PB
12 octombrie 2025
Director Executiv

age 42 ani

Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Despre mine

Câteva realizări în cadrul ultimului proiect:
Organizarea și promovarea startup-ului (echipamente climatice - „Interclimat”, apoi echipamente pentru segmentul HoReCa - „Proiect Comercial”). Elaborarea și implementarea strategiei companiei. Organizarea și participarea la toate procesele. Căutarea de clienți și lansarea vânzărilor, apoi formarea departamentului de vânzări cu atingerea vânzărilor de la „0 lei la peste 90000000 lei, peste 300 de contracte de parteneriat (SRL „Maximum Electronic”, SRL „FPC ROGOB”, SRL „TRABO PLUS” etc.). Mărirea spațiului de depozitare de la 400 mp la 2700 mp, mărirea spațiului de birouri și vânzări de la 54 mp la 500 mp. Organizarea și lansarea serviciului de asistență. Selectarea și organizarea unei echipe de la 1 angajat la peste 30 de persoane și gestionarea acesteia. Deschiderea unei filiale în orașul Bălți. Organizarea și participarea la 3 expoziții la „MOLDEXPO”.

Vezi mai mult

TOP Competențe

Organizare 8 ani
Promovare 6 ani
Control 6 ani
Promovarea Vânzărilor 4 ani
Organizarea și promovarea 3 ani
Lucrul în Echipă 2 ani

Experiența profesională

Iunie 2023 - August 2025
2 ani 3 luni

Director Executiv

"Interclimat Lux" SRL

Chișinău

Lucru in 1c Promovarea Vânzărilor Organizare Capacitate de a lucra în echipă Strategic organizațional

Căutarea și interacțiunea cu clienți și parteneri (B2B)
Recrutare (postarea de anunțuri, interviuri, angajări și instruire)
Monitorizarea sănătății și securității în muncă
Managementul și controlul securității la fața locului (supraveghere video, PBX, monitorizarea parcului auto, alarme de incendiu)
Interacțiunea cu autoritățile de reglementare
Interacțiunea cu departamentul de contabilitate
Monitorizarea creanțelor și plăților
Monitorizarea si interacțiunea cu departamentul IT (participarea la dezvoltarea site-ului web, 1C 11 și CRM)
Monitorizarea si interacțiunea cu departamentul de marketing (participarea la dezvoltarea brandbook-ului)
Rezolvarea problemelor operaționale
Probleme zilnice: vânzări (angro, cu amănuntul, licitații guvernamentale), logistică, depozitare, service, modificări de prețuri. Rezolvarea situațiilor nestandardizate
Monitorizarea îndeplinirii obligațiilor
Revizuirea incidentelor și a disciplinei de numerar
Lucrul cu colectarea numerarului și rezolvarea recalculării numerarului
Monitorizarea disciplinei financiare la punctele de vânzare cu amănuntul
Coordonarea departamentului de vânzări
Intervenția în caz de defecțiuni sau conflicte
Deschiderea de noi facilități
Participarea la dezvoltarea sortimentului de produse
Monitorizarea rotației produselor și a cererii
Monitorizarea depozitelor și a spațiilor (inventar, monitorizarea personalului, monitorizarea curățeniei și a siguranței)
Analiza și îmbunătățirea proceselor de afaceri
Standardizarea proceselor (vânzări, service, logistică, operațiuni în punctele de vânzare cu amănuntul etc.)
Managementul departamentului de service (lucrări de instalare și reparații)
Organizarea expoziitiilor "Moldexpo"

Septembrie 2019 - Octombrie 2022
3 ani 1 lună

Director adjunct

ООО "А.Эр.Т трак энд Бас"

Москва

Organizarea și promovarea

Organizarea și promovarea de la zero a întregului proces de lucru al stației tehnice și de distribuție pentru reparații și vânzări de autobuze "Golden Dragon" și transport comercial (Golden Dragon, Haiger, Volgabus, Kamaz), încheierea de contracte cu furnizorii și clienții (Alfa-Strakhovanie, Rad-Trans, 55-Parallel, Mosavtodor etc.), monitorizarea pieței, cifra de afaceri de la 0 la 8000000₽ pe lună, implementarea automatizării sistemelor CRM, controlul creanțelor și gestionarea acestora. Distribuirea finanțelor. Participarea la dezvoltarea site-ului web și a software-ului cu sistemul CRM. Asistență în elaborarea și implementarea normelor privind repararea autobuzelor. Gestionarea personalului de peste 40 de angajați etc.

Octombrie 2018 - Februarie 2019
5 luni

Director adjunct

ООО “Автоперевозчик N-1”

Москва

Promovare si control Organizare

Administrarea autoservisului care deservea parcul său de vehicule comerciale (autobuze și microbuze) în număr de 150 de unități, administrarea personalului format din peste 30 de angajați.

Octombrie 2014 - Octombrie 2018
4 ani 1 lună

Antreprenor

OOO "Авихофф"

Москва

Promovare Control Organizare

Crearea și gestionarea unei companii de restaurare a mobilierului. Personalul este format din peste 10 angajați. Vânzarea și promovarea serviciilor de restaurare a mobilierului. Crearea și promovarea site-ului web. Dezvoltarea și promovarea campaniilor publicitare și a promoțiilor. Controlul și optimizarea tuturor proceselor de producți

Mai 2012 - Decembrie 2014
2 ani 8 luni

Antreprenor

ООО "55 Параллель"

Москва

Promovare Control Organizare

Organizarea și gestionarea unei companii de taxiuri. Parc auto format din 15-20 de mașini pe care le-am închiriat și le-am redat cu conectare la agregator (Yandex Taxi). Am creat ture pentru șoferi, am controlat finanțele și parcul auto. Organizarea unui serviciu mini-dispecerat. Angajarea și instruirea angajaților.

Mai 2010 - Octombrie 2012
2 ani 6 luni

Administrator

ООО "Прадо"

Москва

Controlul Calității Dezvoltarea Organizației

Gestionarea service-ului auto (lucrări de caroserie și mecanice), controlul calității lucrărilor efectuate la termen, comunicarea cu clienții, căutarea și achiziționarea de piese auto, angajarea de personal.

Iulie 2009 - Ianuarie 2010
7 luni

Șeful echipei de pază

"47 TH Parallel" SA

Chișinău

Organizarea Controlul Stocurilor

Loc de muncă într-o rețea mare de supermarketuri N1 din Moldova, pază supermarket, subordonarea a 10 agenți de pază, eliminarea furturilor, deschiderea și închiderea magazinului, organizarea strategiei de eliminare a furturilor, controlul angajaților care recepționează și expediază mărfurile.

Iunie 2008 - Octombrie 2009
1 an 4 luni

Manager de vânzări

"Rostimport" SRL

Chișinău

Promovarea Vânzărilor

Lucrul la întreprindere încă de la începuturile sale, organizarea tuturor proceselor legate de comercializarea jucăriilor, întocmirea contractelor pentru comercializarea mărfurilor, organizarea rețelei de distribuție prin semnarea de contracte cu magazine și buticuri, lucrul la organizarea magazinului pentru comercializarea jucăriilor cu amănuntul, lucrul cu cataloagele producătorilor în alegerea mărfurilor. Certificarea mărfurilor. Elaborarea materialelor publicitare.

Aprilie 2005 - Noiembrie 2006
1 an 8 luni

Manager achiziții și aprovizionare

"Makler" SRL

Chișinău

Lucrul în Echipă

Achiziționarea de bunuri pentru agenția de publicitate.

Februarie 2004 - Martie 2005
1 an 1 lună

Manager de vânzari B2B

"47 TH Parallel" SA

Chișinău

Lucrul în Echipă Promovarea Vânzărilor

Am început organizarea departamentului de vânzări en gros de produse alimentare, până atunci produsele fiind vândute doar în magazinele proprii. Încheierea de contracte cu magazine, restaurante. Organizarea și controlul livrării mărfurilor, transportul între depozite, formarea comenzilor, creșterea cifrei de afaceri prin extinderea sortimentului, controlul expunerii pe rafturi. Controlul creanțelor și gestionarea acestora. Participarea la revizuiri.

Competențe

Spirit inovator Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Abilități financiare Leadership puternic Gândirea strategică Creativ Inițiativ Învăț repede Știu să lucrez în echipă Sunt ambițios și disciplinat

Limbi

Română Nativ

Rusă Nativ

Domeniile dorite

Top Management Auto Vânzări / Retail

Studii: Superioare incomplete

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2002

Scoala de Antreprenoriat

Organizator: ”Business partner”

Preferințe pentru job

Locul de muncă

În locația angajatorului

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: B

Cu automobil personal

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".