
25 ani
Feminin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Specialistă cu experiență solidă în domeniul bancar, cu expertiză în relaționarea cu clienții, formarea și dezvoltarea echipelor, precum și în monitorizarea și optimizarea calității serviciilor. Orientată spre rezultate, cu abilități demonstrate de comunicare, analiză și rezolvare a problemelor, dedicată îmbunătățirii proceselor interne și creării unei experiențe superioare pentru clienți.”
Vezi mai multTOP Competențe
Experiența profesională
Decembrie 2024 - Prezent
11 luni
Specialistă gestionarea calității
BC Energbank SA
Chișinău
1. Gestionarea reclamațiilor și sugestiilor primite de la clienți și propunerea soluțiilor de remediere.
2. Analiza proceselor interne pe baza feedback-urilor clienților și angajaților și formularea
de propuneri de îmbunătățire.
3. Coordonarea și actualizarea normelor interne, având în vedere experiența clientului.
4. Monitorizarea și evaluarea calității apelurilor telefonice și a comunicărilor online ale Contact Centrului, identificarea abaterilor și emiterea propunerilor de corecție.
5. Monitorizarea și evaluarea calității deservirii clienților în Sucursale/Agenții și recomandarea de măsuri de optimizare.
6. Participarea la proiecte de dezvoltare și optimizare a rețelelor de distribuție offline și online.
Mai 2024 - Decembrie 2024
8 luni
Formator
BC Energbank SA
Chișinău
1. Elaborarea programelor de instruire și a materialelor de suport pentru dezvoltarea abilităților angajaților din rețea și Contact Centru.
2. Identificarea și centralizarea necesităților de instruire în domeniul Experienței Clientului.
3. Planificarea, organizarea și implementarea planului anual de instruire, în colaborare cu HR și conducerea CCXO.
4. Coordonarea instruirilor tehnice interne pentru front-office și subdiviziunile Oficiului Central.
5. Colectarea și analiza feedback-ului post-training pentru îmbunătățirea continuă a procesului de instruire.
August 2022 - Mai 2024
1 an 9 luni
1. Soluționarea promptă a problemelor întâmpinate de clienți în utilizarea produselor și serviciilor bancare.
2. Primirea, înregistrarea și prelucrarea solicitărilor clienților, asigurând răspunsuri rapide și corecte.
3. Oferirea suportului online pe platformele de socializare utilizate de Bancă.
4. Contactarea clienților actuali sau potențiali în colaborare cu alte departamente, pentru rezolvarea cerințelor acestora.
5. Promovarea activă a produselor și serviciilor bancare pentru persoane fizice și juridice.
August 2020 - August 2022
2 ani 1 lună
Operator ghișeu bancă
BC Energbank SA
Chișinău

1. Gestionarea operațiunilor de numerar (depuneri, retrageri, plăți, schimb valutar) și echilibrarea casei la sfârșitul zilei.
2. Procesarea plăților, transferurilor și ordinelor de plată.
3. Consultarea clienților privind produsele și serviciile bancare și oferirea de suport la ghișeu.
4. Verificarea documentelor de identitate și respectarea normelor KYC și a procedurilor interne.
5. Raportarea tranzacțiilor suspecte și respectarea regulilor de securitate și conformitate.
Limbi
Română Nativ
Rusă Fluent
Engleză Elementar
Domeniul dorit
Studii: Medii de specialitate
Absolvit în: 2020
Colegiul Național de Comerț al ASEM
Specialitatea: contabilitate
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2023
Customer Experience Management
Organizator: Xontech Academy
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".