CV № 485167 din 25 septembrie 2025
25 septembrie 2025
Specialistă asigurarea calității

age 25 ani

Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Despre mine

Specialistă cu experiență solidă în domeniul bancar, cu expertiză în relaționarea cu clienții, formarea și dezvoltarea echipelor, precum și în monitorizarea și optimizarea calității serviciilor. Orientată spre rezultate, cu abilități demonstrate de comunicare, analiză și rezolvare a problemelor, dedicată îmbunătățirii proceselor interne și creării unei experiențe superioare pentru clienți.”

Vezi mai mult

TOP Competențe

Managementul Stresului 3 ani
Lucrul în Echipă 2 ani
Abilități de Comunicare 2 ani
Cunoștințe solide privind produsele și serviciile bancare 2 ani
Gestionarea Relațiilor cu Clienții 10 luni
Gestionarea Comunicațiilor cu Clienții 10 luni

Experiența profesională

Decembrie 2024 - Prezent
11 luni

Specialistă gestionarea calității

BC Energbank SA

Chișinău

Lucrul în Echipă Gestionarea Relațiilor cu Clienții Gestionarea Comunicațiilor cu Clienții Experiența Clientului

1. Gestionarea reclamațiilor și sugestiilor primite de la clienți și propunerea soluțiilor de remediere.
2. Analiza proceselor interne pe baza feedback-urilor clienților și angajaților și formularea
de propuneri de îmbunătățire.
3. Coordonarea și actualizarea normelor interne, având în vedere experiența clientului.
4. Monitorizarea și evaluarea calității apelurilor telefonice și a comunicărilor online ale Contact Centrului, identificarea abaterilor și emiterea propunerilor de corecție.
5. Monitorizarea și evaluarea calității deservirii clienților în Sucursale/Agenții și recomandarea de măsuri de optimizare.
6. Participarea la proiecte de dezvoltare și optimizare a rețelelor de distribuție offline și online.

Mai 2024 - Decembrie 2024
8 luni

Formator

BC Energbank SA

Chișinău

Abilități de Comunicare Organizare și implementare sesiuni de training Responsabilitate Cunoașterea Microsoft Office

1. Elaborarea programelor de instruire și a materialelor de suport pentru dezvoltarea abilităților angajaților din rețea și Contact Centru.
2. Identificarea și centralizarea necesităților de instruire în domeniul Experienței Clientului.
3. Planificarea, organizarea și implementarea planului anual de instruire, în colaborare cu HR și conducerea CCXO.
4. Coordonarea instruirilor tehnice interne pentru front-office și subdiviziunile Oficiului Central.
5. Colectarea și analiza feedback-ului post-training pentru îmbunătățirea continuă a procesului de instruire.

August 2022 - Mai 2024
1 an 9 luni

Specialistă suport clienți

BC Energbank SA

Chișinău

BC Energbank SA
Managementul Stresului Abilități de Comunicare

1. Soluționarea promptă a problemelor întâmpinate de clienți în utilizarea produselor și serviciilor bancare.
2. Primirea, înregistrarea și prelucrarea solicitărilor clienților, asigurând răspunsuri rapide și corecte.
3. Oferirea suportului online pe platformele de socializare utilizate de Bancă.
4. Contactarea clienților actuali sau potențiali în colaborare cu alte departamente, pentru rezolvarea cerințelor acestora.
5. Promovarea activă a produselor și serviciilor bancare pentru persoane fizice și juridice.

August 2020 - August 2022
2 ani 1 lună

Operator ghișeu bancă

BC Energbank SA

Chișinău

BC Energbank SA
Managementul Stresului Lucrul în Echipă Cunoștințe solide privind produsele și serviciile bancare

1. Gestionarea operațiunilor de numerar (depuneri, retrageri, plăți, schimb valutar) și echilibrarea casei la sfârșitul zilei.
2. Procesarea plăților, transferurilor și ordinelor de plată.
3. Consultarea clienților privind produsele și serviciile bancare și oferirea de suport la ghișeu.
4. Verificarea documentelor de identitate și respectarea normelor KYC și a procedurilor interne.
5. Raportarea tranzacțiilor suspecte și respectarea regulilor de securitate și conformitate.

Limbi

Română Nativ

Rusă Fluent

Engleză Elementar

Domeniul dorit

Bancar / Financiar / Economic

Studii: Medii de specialitate

Absolvit în: 2020

Colegiul Național de Comerț al ASEM

Specialitatea: contabilitate

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2023

Customer Experience Management

Organizator: Xontech Academy

Permis de conducere

Categoria: B

Cu automobil personal

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".