CV: Administrator/ Consultant / Expert in creditare /
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Specialist casa de schimb valutar CSV „BLAGO BLG ”(angajata prin cumul)
-Lucrul cu diverse tipuri de valuta
-Deservirea fluxului mare de clienti
-Efectuarea operatiunilor de casa
-Efectuarea rapoartelor aferente sferei
-Inspectarea bancnotelor
-Lucrul cu un flux mare de Cash-flow
Expert casa de amanet in cadrul Companiei SRL „Blago Group”
- Evaluarea pietrelor pretioase si semipretioase, precum si a metalelor pretioase.
- Evaluarea tehnicii, in baza criteriilor de aspect, uzura si functionalitate.
-Intocmirea de contracte in baza bunurilor gajate.
-Lucrul cu programul 1C
-Mentinerea ordinii in documentatie
-Vinzare face-to-face a bijuteriilor pretioase si semipretioase
-Mentinerea legaturii cu clientii restanti prin toate retelele sociale disponibile si la telefon.
- Expedierea mesajelor catre baza de clienti
- Eliberarea creditelor in baza bunurilor gajate
Expert in Creditare si microfinantare in cadrul companiei SRL”MCP Finance” (angajata prin cumul).
- Pregatirea dosarelor pentru evaluare creditare
- Intocmirea si prelucrarea cererilor de creditare a clientilor
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
- Eliberarea creditelor fara gaj
- Lucrul cu caseria de bani
- Primirea platilor pentru creditele in curs sau restante
- Lucrul cu restantierii(apeluri,sms-uri, etc)
- Abilitati de munca in 1C si cu aparatele de casa
Vinzator Consultant Operator in cadrul companiei SRL”Radole”
Magazinul „LUX Cosmetic”
-Interactiunea cu clientii.
-Vinzarea de produse cosmetice.
-Mentinerea ordinei in magazin.
-Mentinerea relatiilor cu clientii in mediul online, prin intermediul retelelor de socializare.
Administrator al restaurantului cu profil raw-vegan “LOVEGAN” din or.Suceava/ Romania
-Tineam evidenta stocurilor de produse pentru buna functionare a localului.
-Efectuam grafice de munca pentru angajati.
-Coordonam o buna organizare si dezvoltare a afacerii prin sugestii de reclame, imbunatatiri si idei noi aduse bussines-ului.
-Duceam raspundere pentru a mare parte din procesele administrative.
Specialitatea: Management.
Competente Generale:
-limba romana,rusa,engleza
-matematica (calcule fara calculator)
-educatie fizica ,sport si dans
Competente Profesionale:
-abilitati de convingere si vanzare;
-gandire creativa;
-generarea de noi clienti prin activitati online;
-managerierea conturilor magazinelor pe social media;
-bune abilitati de comunicare cu clientii si in fata unui grup mare;
-bune abilitati in conducerea unei echipe dobindite in urma multelor proiecte si grupuri pe care le-am menegeriat in facultate si in intershipuri;
-bune abilitati organizationale dobindite in urma activitatii ca voluntar in cluburile studentesti (avind ca responsabilitate organizarea constanta de la A la Z a majoritatii evenimentelor festive si/sau informative);
-bune abilitati manageriale dobindite in urma administrarii si conducerii magazinului online personal
(avind obligatia de a ma ocupa singura de marketing, comunicarea cu clientii, preluarea comenzilor,
ambalarea produselor, expedierea comenzilor, contabilitate, etc...)
Competente digitale
Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word) – nivel avansat
Adobe Photoshop , Lightroom- incepator
O persoana dedicata, cu dorinta de munca, mereu cu idei si implementari noi, flexibila, serioasa , motivata si tintita mereu spre scopul propus, cu abilitati bine dezvoltate in domeniul organizatoric si a comunicarii cu publicul.
Doresc sa lucrez in domenii precum : Marketing, Achizitii, Administrativ, Consultanta, Comert, Creditare etc....