Fișier CV
AG
Logist

Gender Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Bio: Născut în Chișinău, vorbitor nativ de limbă română, cu abilități avansate de comunicare în limba engleză. Am peste 9 ani de experiență profesională în servicii pentru clienți, management de proiect și operațiuni umanitare, cu experiență specifică în gestionarea flotei, lanțului de aprovizionare și logistică. Punctele mele forte sunt managementul flotei, coordonarea transportului de bunuri și persoane, precum și gestionarea relațiilor cu furnizorii în sectorul umanitar și privat. Sunt foarte pasionat de logistică și managementul flotei, dorind să îmi extind cunoștințele în managementul de proiect, depozite, lanțul de aprovizionare și gestionarea stocurilor, atât profesional, cât și din punct de vedere educațional.

EXPERIENȚE PROFESIONALE:

O.N.G. Calumea (Klumea) Manager de Proiect
Chisinau, MD
August 2025 - Septembrie 2025
Am implementat cu succes un proiect de dezvoltare culturală și turistică structurat în patru activități principale:

  • Tur & Producție Documentar – Am organizat și coordonat un tur ghidat cultural pentru 40 de participanți, vizitând 7 obiective de patrimoniu din Pârâta, Pohrebea, Doroțcaia și Molovata Nouă. Am gestionat logistica, parteneriatele cu pensiunile și producătorii locali, precum și susținerea producției documentarului „Noi nu uităm, Noi dezvoltăm”, care pune în valoare istoria regiunii, atracțiile și poveștile locale despre Războiul de pe Nistru din 1992.
  • Tabără de Artizanat – Am oferit suport logistic pentru tabăra de pictură de la Festivalul Hodina, unde 10 artiști au creat lucrări de mari dimensiuni pe pânză, reflectând Războiul de pe Nistru și patrimoniul cultural al Zonei de Securitate.
  • Expoziție de Fotografie – Am coordonat planificarea și amenajarea unei expoziții de fotografie ce ilustrează Războiul de pe Nistru, integrată în programul Festivalului Hodina.
  • Festivalul Hodina (Evenimentul Final) – Am oferit suport logistic pentru evenimentul de închidere din Pohrebea (Dubăsari), incluzând:
    • Proiecția filmului documentar;
    • Concerte și activități culturale cu artiști naționali și internaționali;
    • Târg de meșteșuguri și gastronomie pentru promovarea producătorilor și meșteșugarilor locali;
    • Am fost persoana de contact pentru zona camping și parcarea mașinilor, coordonând lucrătorii zilnici și voluntarii.

Impact: Am promovat turismul local și patrimoniul cultural, am consolidat implicarea comunității și am crescut gradul de conștientizare a istoriei recente a Moldovei, în special a Războiului de pe Nistru din 1992 și a efectelor sale asupra comunităților din Zona de Securitate.

INTERSOS Ofițer logistică
Chisinau, MD
Februarie 2025- Prezent

  • Punct focal achizitii
  • Punct focal depozite (gestionarea stocului si inventarului)
  • Supravegherea soferului superior si al parcului auto
  • Realizarea diferitelor proceduri de achiziție, inclusiv achiziții directe, cereri de ofertă și colaborarea la pregătirea licitațiilor.
  • Coordonarea cu alte departamente pentru achizitionarea bunurilor cat și prestare serviciilor pentru organizatie.
  • Gestionarea relațiilor cu furnizorii.
  • Negocierea prețurilor cu furnizorii.
  • Pregătirea diferitelor tipuri de contracte, inclusiv acorduri-cadru, contracte de lucrări și contracte de servicii.

Supervizor/ Ofițer flotă
Mai 2022- Ianuarie 2025

  • Gestionarea echipei de 18 șoferi și a 30 de vehicule localizate în diferite regiuni ale Moldovei.
  • Elaborarea procedurilor operaționale standard pentru flota auto la nivel național.
  • Efectuarea verificărilor săptămânale și lunare regulate ale șoferilor și vehiculelor.
  • Participarea, împreună cu departamentul de resurse umane, la procesul de angajare a șoferilor.
  • Planificarea programului săptămânal al șoferilor, a concediilor anuale și gestionarea diferitelor situații, precum lipsa de șoferi, comportamente inadecvate etc.
  • Realizarea primului test pilot al unei aplicații destinate înlocuirii foilor de parcurs pe hârtie.
  • Pregătirea diferitelor tipuri de contracte, inclusiv acorduri-cadru, contracte de lucrări și contracte de servicii.
  • Gestionarea relațiilor cu furnizorii.
  • Negocierea prețurilor cu furnizorii.
  • Realizarea verificărilor de calitate pentru toate bunurile și serviciile primite.
  • Coordonarea transportului de persoane și a distribuției bunurilor, asigurând livrarea promptă și eficientă.
  • Gestionarea biroului și a casei de oaspeți pentru misiune, inclusiv întreținerea și contractele aferente.
  • Realizarea diferitelor proceduri de achiziție, inclusiv achiziții directe, cereri de ofertă și colaborarea la pregătirea licitațiilor.
  • Coordonarea cu alte departamente pentru livrarea bunurilor către beneficiari și supervizarea procesului de donație.
  • Gestionarea transportului de bunuri în interiorul și în afara țării.
  • Instruirea noilor angajați în ceea ce privește procedurile și bunele practici în managementul flotelor auto.
  • Reprezentarea organizației pe platforma Fleet Forum.
  • Managementul transportului cu autobuze, camioane și taxiuri, precum și punct de contact principal.
  • Suport pentru misiunea Intersos din Ucraina în planificarea și organizarea transportului pentru personalul în tranzit.
  • Suport în domeniul depozitării și lanțului de aprovizionare.

Șofer
Apr 2022-Mai 2022

  • Transportarea angajaților INTERSOS și al altor persoane desemnate, precum și al materialelor, către și din diferite locații din țară.
  • Livrarea bunurilor către beneficiari.
  • Asigurarea stării bune a vehiculelor și efectuarea verificărilor de siguranță.

Curier – Prest
Curier

  • Gestionarea facturilor/cecurilor si platilor.
  • Livrarea bunurilor către clienti.
  • Asigurarea stării bune a vehiculelor și efectuarea verificărilor de siguranță.

Delisserie Restaurant
Chelner
Chisinau, MD
Iulie 2019 – Septembrie 2019
Borehamwood, Londra, UK
din Iunie 2017- Oct 2017
Sarcini zilnice, precum:

  • Conducerea clienților la mese, preluarea comenzilor de mâncare și băuturi, servirea acestora într-un mod prompt, verificarea cu clienții în timpul mesei, comunicarea eficientă, livrarea notelor de plată, colectarea plăților etc.

Alco Restaurant
Chelner/Barman/Sef pe echipa in timpul evenimentelor
Chisinau, MD
Aug 2015-Sep 2019

  • Pregătirea înainte de eveniment
  • Curățenia de după eveniment
  • Sarcini zilnice, precum:
    • Conducerea clienților la mese, preluarea comenzilor de mâncare și băuturi, servirea acestora într-un mod prompt, verificarea cu clienții în timpul mesei, comunicarea eficientă, livrarea notelor de plată, colectarea plăților etc.

EDUCAȚIE:

Universitatea Tehnica a Moldovei
Diplomă de studii superioare de licență de master - Drept Imobiliar si Cadastral
Septembrie 2023 - Februarie 2025

Universitatea Tehnica a Moldovei
Diplomă de studii superioare de licență - Drept
Septembrie 2019 - Iunie 2023

Colegiul Naitonal de Comert al ASEM
Diplomă de studii profesionale - Tehnolog in alimentația publică
Mai 2019

Colegiul Naitonal de Comert al ASEM
Diplomă de Bacalaureat
Mai 2018

Liceul Teoretic Orizont
Diplomă de Gimnaziu
Sep 2011 – Mai 2014

ABILITĂȚI:

  • Managementul inventarului
  • Gestionarea contractelor
  • Managementul și negocierile cu furnizorii
  • Managementul părților interesate
  • Coordonarea logisticii
  • Gestionarea timpului
  • Punctualitate
  • Serviciu clienți
  • Lucru în echipă
  • Finalizarea sarcinilor
  • Disciplina
  • Coordonarea/managementul echipei
  • Managementul proiectelor

COMPETENȚE TEHNICE:

  • Microsoft office (Nivel mediu-avansat)

ABILITĂȚI LINGVISTICE:

  • Română: Maternă
  • Rusă: B2/C1
  • Engleză: B2/C1

Categorii de permis de conducere:

  • B1, B, C1, C, D1.

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".