Feminin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
Poziția dorită:
- Consultant/Manager în vânzări cu produse cosmetice
- Manager bază de date
- Lucru în oficiu Operator, Recepționist
Cetățenie:
- Moldova
Născută:
- Or. Soroca. Din anul 2000 locuiesc în or. Chișinău.
Experiența de muncă:
- 2001 - 2005: Întreprinderea I.I. Olga Ceban angajată ca croitor în secția de producere
- 2006 - 2009: Atelier de croitorie, Administrator
- 2009 - 2013: Concediu de maternitate
- 2013 - 2025: Director de rețea - comercializarea produselor cosmetice “Edelstar”/Russia/, “Faberlic”/Russia/, “Farmasi”/Turcia
- 2022 - 2025: Compania de livrări DHL EXPRESS, funcția Operator
Educație:
- 1990 - 1998: Liceul Petru Rareș, or. Soroca
- 1998 - 2000: Școala profesională nr-14, or. Soroca, specialitate Croitor categoria IV
- 2002 - 2005: Colegiul Tehnologic, or. Chișinău, specialitatea Modelarea și tehnologia confecțiilor din țesături
Competențe-cheie:
- Din 2013 până în prezent lucrez în vânzări. Experiență peste 12 ani.
- Din 2013 până în prezent în vânzări directe prin MLM, marketing în rețea.
- Promovarea, vânzarea produselor de branduri noi pe piața Moldovei.
- Recrutarea persoanelor și Liderilor noi în Echipa.
- Organizarea prezentărilor de produse, degustarea, master clas și dezvoltarea afacerii MLM.
- Elaborarea promoțiilor și programelor noi pentru vânzarea produselor.
- Participarea la expoziții de vânzări la Moldexpo.
- Promovarea produselor, recrutarea persoanelor noi prin rețele de socializare.
- Deschiderea și administrarea oficiilor noi pentru deservirea clienților.
- Lucru cu baza de date a cumpărătorilor și partenerilor.
- Primirea produselor, verificarea, achitarea și eliberarea produselor.
Experiență la DHL EXPRESS:
- Gestionarea și procesarea comenzilor, asigurându-mă că toate livrările sunt efectuate la timp.
- Telefonam direct clienții: Persoane juridice – acte și colete, persoane fizice – colete.
- Oferindu-le informații legate de statutul actelor sau coletelor, asistând în completarea documentației necesare în programul PAKAGINK, verificând detaliile acestora pentru a garanta că sunt corecte și conform cerințelor.
Competențe lingvistice:
- Română: Materna
- Rusă: Cunoașterea la perfecție a limbii române și ruse
Informații suplimentare:
- Calități personale: Amabilitate, abilități excelente de comunicare; Traininguri, prezentări și master class în cosmetologie; Calitatea de a rezolva verbal conflictele; Cunoașterea și utilizarea tehnicilor de vânzare și prezentare; Interes propriu pentru dezvoltare continuă; Creștere pe plan profesional; Lucrul în Echipă; Atitudine Profesională, orientare spre client; Atitudine și gândire pozitivă; Time Management; Gândire critică; Mă adaptez ușor în colectiv nou; Flexibilitate, dorința de a învăța lucruri noi; Cunoașterea pachetului Office; Sunt o persoană responsabilă, disciplinată și orientată spre rezultat. Doresc să fac parte dintr-o echipă dinamică și profesionistă.
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".