Feminin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
Experienţa profesională
Perioada: Aprile 2017 - Iunie 2018
- Funcţia sau postul ocupat: Casieră
- Numele şi adresa angajatorului: SRL”Petrom-Moldova” or.Chișinău
- Sectorul: Privat, Comerț
Perioada: Iunie 2018 – Decembrie 2018
- Funcţia sau postul ocupat: Șef Stație
- Sectorul: Privat, Comerț
Perioada: Aprilie 2019 – Octombrie 2019
- Funcţia sau postul ocupat: Casieră
- Numele şi adresa angajatorului: SRL”Petrom-Moldova” or.Orhei
- Sectorul: Privat, Comerț
Perioada: Iunie 2020 – Ianuarie 2021
- Funcţia sau postul ocupat: Vânzător-Consultant
- Numele şi adresa angajatorului: SRL “Monozalia-Lux” or.Glodeni
- Sectorul: Privat, Comerț
Perioada: August 2021 – Septembrie 2022
- Funcţia sau postul ocupat: Asistent Social
- Numele şi adresa angajatorului: Consiliu raional Glodeni Centrul Comunitar Multifuncțional de Asistență Socială “Încredere” or.Glodeni
- Sectorul: Bugetar
Perioada: Septembrie 2022 – Decembrie 2024
- Funcţia sau postul ocupat: Manager CCMAS “Încredere”
- Numele şi adresa angajatorului: Consiliu raional Glodeni Centrul Comunitar Multifuncțional de Asistență Socială “Încredere” or.Glodeni
- Sectorul: Bugetar
Educație și formare
Perioada: 2012 - 2016
- Calificarea / diploma obţinută: Diploma de Bacalaureat
- Numele şi tipul instituţiei de învăţământ: Liceul Pedagogic “Vasile Lupu” Iași
Perioada: 2017 – 2021
- Calificarea / diploma obţinută: Licențiată in Psihologie și Asistență Socială
- Numele şi tipul instituţiei de învăţământ: Universitatea de Studii Europene din Moldova / Chișinău
Perioada: 2021- 2023
- Calificarea / diploma obţinută: Master în drept privat
- Numele şi tipul instituţiei de învăţământ: Universitatea de Stat “Aleco Russo” din Bălți – USARB / Bălți
Limbi cunoscute
- Limba maternă: Română
- Limbi străine: Rusa, Engleza
Competențe și aptitudini
- PC Windows, MS Office aplicații: Word, Excel, Power Point, e-mail, navigare internet, fax, scaner, figma, canva, 1C.
- Abilități de leadership și organizare
- Capacitate de a lucra sub presiune și de a lua decizii rapide
- Cunoștințe de contabilitate primară și gestiune
- Abilități de comunicare și relaționare cu clienții
- Atenție la detalii
Profesionistă dedicată, cu experiență diversificată în domeniul comercial, social și de coordonare, demostrând abilități excelente de organizare, comunicare și lucru în echipă. Am ocupat roluri precum manager de echipă, asistent social, casieră în puncte de vânzare și de consultant clienți, ceea ce mi-a dezvoltat o viziune practică, empatică și orientată spre soluții.
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".