Feminin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
Curriculum Vitae
Detalii generale:
- Arii de specializare: Vânzarea produselor alimentare și consultarea clienților
-
Limbi vorbite:
- Nativ: Rusă
- Fluent: Română
- Studii: Institutul Internațional de Management „Imi-Nova” (2011 – 2016) – Marketing și logistică. Licențiată ca Marketolog
Aptitudini:
- Cunoștințe extinse în domeniul salamurilor și a altor produse alimentare, inclusiv a caracteristicilor acestora.
- Abilități excelente de comunicare și interacțiune directă cu clienții, construind relații de încredere și loialitate.
- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona eficient și rapid multiple sarcini și responsabilități.
- Experiență în gestionarea comenzilor.
- Abilități solide de conducere demonstrând capacitatea de a superviza și coordona activitățile echipei.
Experiență profesională:
-
TEHLAB SERVICE S.R.L.
- Perioada: Aprilie 2024 - prezent
- Poziția: Operator - Recepționer
- Durata: 1 an
-
Responsabilități:
- Efectuarea de operații specifice de recepție a clienților și vizitatorilor
- Asigurarea efectuării plăților
- Oferirea de informații către clienți și vizitatori
- Redirecționări și programări diverse
- Rezolvarea reclamațiilor clienților sau vizitatorilor
- Promovarea imaginii organizației
- Organizarea cadrului general de deschidere și închidere a activității punctului de recepție
- Întocmirea documentelor de evidență și raportare a activității
- Întocmirea și completarea documentelor primare contabile (cont de plată etc.)
-
ICS "Vistarcom" SRL (GreenHills)
- Perioada: Aprilie 2008 – Octombrie 2022
- Poziția: Vânzător-Consultant
- Durata: 14 ani și 6 luni
-
Responsabilități:
- Experiență extinsă în vânzarea produselor din domeniul salamurilor, asigurând un serviciu de înaltă calitate clienților și construind relații de lungă durată cu ei.
- Responsabilă pentru gestionarea comenzilor de produse.
- Planificarea regimului de lucru pentru toată echipa.
- A acționat în calitate de înlocuitor al managerului, supervizând și coordonând activitățile echipelor din alte secțiuni în absența acestuia.
- Gestionarea și procesarea facturilor pentru clienți, asigurându-se că toate tranzacțiile sunt înregistrate și procesate corect.
- Participarea în inventariere regulat.
- Sanitarizarea secțiunilor de produse și aranjarea vitrinei.
- Verificarea și rotația produselor în baza termenilor de valabilitate.
- Iterarea și validarea prețurilor produselor.
- Marcarea produselor primate și reglarea momentelor cheie cu furnizorii (lipsa produselor, cantitate greșită s.a.).
- Monitorizarea promoțiilor și reevaluarea acestora.
-
S.A. Moldtelecom
- Perioada: ~1990 - 1992
- Poziția: Bibliotecară
- Durata: ~2 ani
-
Biblioteca Națională
- Perioada: ~1987 - 1990
- Poziția: Bibliotecară
- Durata: ~3 ani.
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".