Fișier CV
TG
Operator introducere date

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

LIMBI

  • Románȧ: Vorbitor nativ fluent
  • Rusȧ: cunoştinţe foarte bune
  • Germanȧ: bune cunoştinţe
  • Engleza: bune
  • Italianȧ

COMPETENŢE IT

  • MS Office: Cunoştinţe bune

PERMIS DE CONDUCERE

  • Clasa B, maşină disponibilā

PROFESIONALĂ PERSONALĂ

Colaborare expertă cu clienţii
04.2022-03.2023 Bridgestone Europe
Bad-Homburg Arbeitgeber Page Personal GmbH

  • "Punct unic de contact" pentru întregul portofoliu de clienți; inclusiv servicii şi soluții
  • Acceptarea comenzilor pe toate canalele (EDI, fax, poştă, telefon,...)
  • Publicarea comenzilor după verificarea în sistemul ERP in conformitate cu politica de comandă
  • Asigurarea livrării la timp
  • Coordonarea tuturor măsurilor şi etapelor în cadrul serviciului și soluțiilor; de exemplu, coordonarea achizițiilor şi a livrării anvelope reşapate şi achiziționarea de jante pentru Asamblarea și livrarea roţilor complete
  • Cooperarea strânsă cu clientul, asigurând Fluxul de informații, inclusiv intrarea pentru prognoze Planificarea cererii
  • Controlul fluxului de mărfuri (distribuția produselor către clienţi şi depozite)
  • Gestionarea informațiilor despre clienți (de exemplu, Vocea clientului, CMR, date de bază etc.)
  • Lucrul îndeaproape cu celelalte echipe pentru a îmbunătăți continuu procesele
  • Suport al echipelor telefonice de la Serviciul Clienți în acceptarea şi înregistrarea comenzilor la orele de vârf

Vinzătoare
11.2021 04.2022 / Vol-Stahl GmbH, Sucursala Hanau

  • Întreţinerea datelor şi a clienților: prelucrarea solicitărilor clienţilor şi gestionarea organizaţională
  • Achiziţia de clienţi: Generarea de potențiali clienți de la adrese existente şi pregătirea ofertelor
  • Documentație
  • Facturarea şi gestionarea reclamațiilor
  • Gestionarea corespondenţei cu clienții din UE şi ţările asiatice (personal de teren şi de birou)
  • Coordonarea procesării comenzilor
  • Suport în pregătirea târgurilor de prezentare (compararea cheltuielilor de călătorie şi a costurilor de cazare ale membrilor care sosesc)
  • Vǎmuirea import-export a mărfurilor
  • Suport în decontarea tranzacțiilor triunghiulare

Asistent procesare comenzi şi asistent vânzări
09.2020 11.2021/ Randstad Deutschland GmbH & Co. KG

  • Utilizat de Norma Group GmbH, Maintal şi Vol-Stahl GmbH, Hanau

Stagiu de practică în zona comercial-administrativǎ
09.2019 12.2019/ GPR-Gesundheitspflege Rüsselsheim gGmbH, Rüsselsheim

  • Procesarea şi redirecționarea corespondenței de intrare și ieşire
  • Prelucrarea cererilor şi a corespondenței aferente
  • Efectuarea de căutări pe internet
  • Procesarea cheltuielilor de călătorie
  • Arhivarea dosarelor de personal
  • Activități administrative

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".