Fișier CV
DR
Asistent Director/Manager

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Curriculum Vitae

EXPERIENŢA PROFESIONALĂ

  • 11/05/2023 – prezent
    • Asistenta directorului
    • I.C.S. “DRA DRAEXLMAIER AUTOMOTIVE” S.R.L.

EDUCAŢIE ŞI FORMARE

  • 01/09/2021 – 31.05.2025

    • Inginer și manager în transportul auto
    • Universitatea de Stat “Alecu Russo” din mun. Bălţi
  • 01/09/2009 – 31/05/2021

    • Eleva, diploma de Bacalaureat
    • IPLT “N.Gogol” mun.Bălți

COMPETENΤE PERSONALE

Limba maternă

  • Rusă

Alte limbi străine cunoscute

| Limba | Ascultare | Citire | Participare la conversaţie | Discurs oral | Scriere | |---------|-----------|--------|---------------------------|--------------|---------| | Româna | B2 | B2 | B2 | B2 | B2 | | Engleza | B2 | B2 | B1 | B2 | B2 | | Germana | A2 | A2 | A2 | A2 | A2 |

Competenţe de comunicare

  • Capacitate de multitasking
  • Gîndirea creativă
  • Adaptabilitate socială
  • Inteligența emoțională

Competenţe organizaţionale/manageriale

  • Leadership
  • Planificare și organizare
  • Colaboare și conducerea grupului
  • Eficacitate
  • Manipularea detaliilor
  • Identificarea și rezolvarea problemelor
  • Gestionarea conflictelor
  • Prioritizare
  • Responsabilitate
  • Fidelitate
  • Productivitate

Competenţe digitale

  • AUTOEVALUARE

| Procesarea informaţiei | Comunicare | Creare de conţinut | Securitate | Rezolvarea de probleme | |------------------------|------------|--------------------|------------|------------------------| | Utilizator independent | Utilizator independent | Utilizator independent | Utilizator independent | Utilizator independent |

  • O bună stăpânire Microsoft Office (Outlook, Teams, Word, Excel, Power Point, etc.)
  • Utilizator experimentat al programei AutoCAD, Roomtodo

Realizări și responsabilități

  • Organizarea spațiului destinat arhivei fizice și optimizarea procesului de arhivare a documentelor interne pentru locația din Cahul
  • Elaborarea instrucțiunii interne privind procesul de arhivare, destinată angajaților
  • Crearea prezentărilor în stil corporativ, în scopul instruirii angajaților companiei pe diverse teme (Compliance, Quality Awareness etc.)
  • Organizarea vizitelor oficiale de nivel înalt, asigurând logistică eficientă și respectarea protocoalelor interne
  • Implementarea unui proiect complet de amenajare a mai multor săli de ședințe: elaborarea conceptului de design, selectarea și achiziționarea mobilierului și echipamentelor IT, cu respectarea termenelor limită și a bugetului alocat
  • Gestionarea și menținerea evidenței pentru peste 300 de abonamente mobile corporative, inclusiv activarea și administrarea opțiunilor individuale, contribuind la optimizarea costurilor și prevenirea depășirilor bugetare
  • Organizarea cazării angajaților în deplasare, cu respectarea politicilor interne și optimizarea costurilor
  • Gestionarea relațiilor cu furnizorii și monitorizarea respectării condițiilor contractuale, asigurând calitatea serviciilor și livrărilor
  • Perfectarea documentelor interne: demersuri, procuri, decizii, procese-verbale, etc.
  • Gestionarea completă a documentației interne, cu responsabilitate pentru evidență și arhivare conform procedurilor interne, in format fizic și electronic
  • Responsabilă de inventarierea anuală a mijloacelor fixe, precum și de gestionarea și completarea stocurilor de rechizite de birou și consumabile destinate oaspeților

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".