Fișier CV
MM
Asistent notar, Secretar

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Curriculum Vitae Europass

Experienţa profesională

  • Perioada: 2011-2023
  • Funcţia sau postul ocupat: Asistent Notar
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Interacțiunea directă cu clientul
    • Redactarea proiectelor de acte notariale
    • Verificarea, înregistrarea și amenajarea actelor notariale
    • Înregistrarea corespondenței
    • Arhivarea actelor notariale
    • Întocmirea rapoartelor și a dărilor de seamă
  • Numele şi adresa angajatorului: Notar Stadler Ala, str. Bogdan Voievod nr. 2, of. 110
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Activitate juridică/Activitate de asistență în domeniul notarial

Educație şi formare

  • Perioada: 2004-2008

    • Calificarea / diploma obţinută: Diplomă de Licență
    • Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite: Licențiat în psihologie, Psihologie și limba engleză
    • Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare: Universitatea Pedagogică de Stat ”Ion Creangă”
  • Perioada: 2009-2011

    • Calificarea / diploma obținută: Diplomă de Master
    • Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite: Master în Business și Administrarea Afacerilor
    • Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare: Academia de studii Economice din Moldova

Aptitudini şi competenţe personale

  • Limba(i) maternă(e): Limba română
  • Limba(i) străină(e) cunoscută(e): Limba rusă, Limba engleză
  • Competenţe şi abilităţi sociale: Sunt o persoană responsabilă, dinamică, sociabilă și îmi place să lucrez în echipă, sunt ghidată de obiective majore și am tendințe spre dezvoltare profesională continuă.
  • Competenţe şi aptitudini organizatorice:
    • Cunoștințe în utilizarea PC, bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office
    • Corectitudine si atenție în redactarea actelor notariale, tehnoredactare rapidă
    • Abilități înalte de comunicare, spirit de inițiativă, sinteză și analiză
    • Disciplină, responsabilitate, punctualitate, tendințe spre dezvoltare profesională continuă.
  • Permis(e) de conducere: Categoria B.

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".