Feminin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
DESPRE MINE
În prezent am experiență profesională în domeniul comunicării și relații cu clienții.
Am activat 5 ani, în calitate de operator, call centru în limba franceză.
De asemenea, 2 ani am activat în domeniul B2B.
Sunt extrem de motivată și curioasă să încep o nouă etapă atât în relația cu clientul, cât și în munca de echipă.
Sunt o fire răbdătoare, și anume domeniul comunicării, interacțiunii directe cu clienții online, oamenilor ce mă înconjoară m-a făcut să înțeleg acest lucru.
EXPERIENȚA PROFESIONALĂ
ATD TECHNOLOGIES SRL
OPERATOR, CALL CENTRU – 01/11/2019 – 03/05/2025
COMPETENȚE LINGVISTICE
Limbă(i) maternă(e): ROMÂNĂ
Altă limbă (Alte limbi):
| Comprehensiune orală | Citit | Exprimare scrisă | Conversație | |----------------------|-------|------------------|-------------| | FRANCEZĂ | C2 | C2 | C1 | | RUSĂ | C2 | C2 | B2 | | ENGLEZĂ | A1 | A2 | A1 |
Niveluri:
A1 și A2 Utilizator de bază
B1 și B2 Utilizator independent
C1 și C2 Utilizator experimentat
COMPETENȚE
- Abilitatea de rezolvare a problemelor rapid și eficient.
- Servicii excelente pentru clienți
- Abilitatea de a realiza multitasking
- Utilizarea experimentată prin procesarea informațiilor și comunicare pe PC
- Cunoașterea aplicațiilor MS Office
- Abilitatea de ascultare activă
- Competențe de negociere
- Bun organizator
- Flexibilitatea și capacitatea adaptare la circumstanțe noi
EDUCAȚIE ȘI FORMARE PROFESIONALĂ
01/09/2015 – 31/05/2018
BACALAUREAT
Liceul teoretic "Mihai Eminescu" din Hancesti
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".