Feminin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
CONTACT
SKILLS
- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Editare foto/video (Canva, CapCut, VN, Picsart, InShot)
- Chat GPT
- Altegio - CRM Software
- 1C – Software de gestiune
- Permis de conducere – categoria B, B1
LANGUAGES
- Română – C2
- Rusă – C1
- Ucraineană - B2
- Engleză – A2
- Franceză - A2
PROFILE
Sunt o persoană sociabilă, ambițioasă și creativă, cu experiență în lucrul cu clienții online și offline, administrare și marketing digital. Am abilități solide de gestionare a echipelor, promovare online și organizare. Sunt orientată spre rezultate și flexibilă la cerințele pieței moderne.
WORK EXPERIENCE
-
REAL MEN Barbershop
- Social Media Manager
- Gestionarea strategiilor de marketing digital și social media
- Crearea și implementarea conținutului pentru rețelele sociale
- Analiză KPI și optimizarea campaniilor online
- Crearea ofertelor și strategiilor promoționale
- Atragerea clienților noi și menținerea relațiilor cu cei existenți
- Implementarea tehnicilor și metodelor de marketing pentru loializarea clienților
-
Administrator și SMM
- Căutarea clienților pentru cursuri și atragerea de noi participanți
- Identificarea și recrutarea modelelor pentru cursanți la practicarea cunoștințelor
- Coordonarea tuturor operațiunilor organizatorice și administrative
- Asigurarea bunei desfășurări a procesului de formare, cu excepția instruirii și dezvoltării materialelor educaționale
-
ORANGE Partener (Iuval-M)
- Administrator, vânzător-consultant
- Conselierea și asistența clienților
- Gestionarea proceselor de vânzare cu persoane fizice și juridice
- Administrarea proceselor de microcreditare și tranzacții financiare
- Evidența mărfii, inventariere și gestionarea stocurilor
- Preluarea echipamentelor defecte pentru reparație și coordonarea cu centrele de service
- Menținerea registrului de casă și gestionarea fluxului de numerar
- Lucrul cu clienții dificili și fidelizarea clienților
- Coordonarea echipei, motivarea angajaților și organizarea responsabilităților zilnice
EDUCATION
- Academia de Studii Economice din Moldova – Specializare: Drept (2011-2012)
- Colegiul Național de Comerț – Specializare: Servicii Hoteliere (2009-2012)
COURSES
- Curs SMM – Talmazan School
- Marketing Online – Gary Ljamin (Udemy)
- Limba Engleză – Nivel 1, 2.
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".