Fișier CV
EE
Recepționist, Asistent, Ajutor, Secretară

Gender Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

 Acasă: Molesti, Str. Boldura 32, 6820, R.Ialoveni, Moldova

Gen: Feminin
Data nașterii: 17/05/2006
Cetățenie: moldoveană

DESPRE MINE

Sunt eleva a "Colegiului ULIM" la specialitatea "Finante si Banci", sunt dornica să încep o noua etapa in cariera mea și să contribui la succesul unei companii prin aplicarea cunoștințelor mele teoretice și dezvoltarea abilităților practice.

EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

OTP Bank
Localitatea: Chisinau
[19/05/2025 – 27/06/2025] Practica de specialitate
Activitate: Practică de specialitate în domeniul bancar – am observat activitatea internă a băncii, lucrul cu clienții și documentele financiar-bancare.

EDUCAȚIE ȘI FORMARE PROFESIONALĂ

[01/09/2022 – În curs] Finante si Banci
Colegiu ULIM
Localitatea: Chisinau | Țara: Moldova
Anul curent: Urmează să încep anul IV (absolvire: mai 2026)

COMPETENȚE LINGVISTICE

Limbă(i) maternă(e): română
Altă limbă (Alte limbi): rusă

  • COMPREHENSIUNE ORALĂ C2
  • CITIT C2
  • SCRIS C2
  • EXPRIMARE SCRISĂ C2
  • CONVERSAȚIE C2

engleză

  • COMPREHENSIUNE ORALĂ A2
  • CITIT A2
  • SCRIS A2
  • EXPRIMARE SCRISĂ A2
  • CONVERSAȚIE A2

Niveluri: A1 și A2 Utilizator de bază B1 și B2 Utilizator independent C1 și C2 Utilizator experimentat

COMPETENȚE

  • Utilizare buna a programelor de comunicare (mail messenger skype)
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Office
  • buna utilizare a retelelor de socializare
  • Social Media
  • Buna Utilizare a PC

DISPONIBILITATE

Disponibilitate
Pot lucra full-time în luna august 2025
Din septembrie, pot lucra part-time, adaptat la programul de studii

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".