Feminin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
DESPRE MINE
Sunt Mădălina, îmi explorez viața prin prisma pasiunilor care mă definesc. Am 24 de ani și de multe ori am început de la zero, dar am avut mereu experiența în spate. Mă adaptez la schimbări pentru că nu suport stagnarea, transform provocările în oportunități și încerc să mențin un echilibru între viața personală și cea profesională.
Am creat și gestionat conținut pe Instagram, Facebook și TikTok. Am dezvoltat și implementat strategii pentru a crește angajamentul și vizibilitatea brandului online. Am supravegheat managementul resurselor umane, promovând un mediu de lucru pozitiv și implicându-mă activ. Am coordonat lucrul între echipe interne, furnizori și clienți. Am gestionat proiecte de la început până la sfârșit - de la primirea brief-ului și estimarea bugetului până la livrare și follow-up post-implementare.
Realizările și abilitățile mele
De ce să mă angajezi? Ca persoană creativă, misiunea mea este să-mi valorific experiența în marketing, crearea de conținut și gândirea strategică pentru a ajuta brandurile să-și extindă influența și impactul prin storytelling, expertiză și vizibilitate în mediul digital.
Testimoniale
"Pagina noastră de Instagram era un deșert care a prins viață datorită acestei colaborări." - Qusai Odeibat, fondator
"Colaborarea cu Mădălina a fost impulsul de care aveam nevoie. Înainte, salonul se confrunta cu dificultăți, dar cu ajutorul ei, am început să strălucim online. Atmosfera, profesionalismul și rezultatele vorbesc de la sine." - Angelo Baran, hair stylist
Aceasta ar putea fi doar începutul unei colaborări cu impact! Hai să ne întâlnim la o cafea și să discutăm despre ce valoare pot aduce.
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".