Fișier CV
SS
Manager

Gender Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Curriculum Vitae

Experienţa profesională

  • Perioada: august 2023 până în prezent
    • Funcţia sau postul ocupat: Manager în relație cu clienții (PL)
    • Principalele activităţi si responsabilităţi:
      • Soluționarea problemelor cu clienții;
      • Oferirea informațiilor relevante clienților respectând procedurile companiei;
      • Abilități de comunicare dezvoltate;
      • Abilitatea de a lucra în condiții de stress;
      • Rezolvarea problemelor legate de serviciu, depanarea problemelor și oferirea de asistență tehnică continuă clienților;
      • Informarea proactivă a clienților prin chat proactive, monitorizarea mențiunilor și solicitarea feedback-ului clienților;
      • Gestionarea reclamațiilor clienților.
  • Perioada: Februarie - iulie 2023
    • Funcţia sau postul ocupat: Manager pe vânzări (PL)
    • Principalele activităţi si responsabilităţi:
      • Oferirea opiniilor/experiențelor clienților când iau decizii de cumpărare;
      • Dezvoltarea și documentarea cunoștințelor în conținut util;
      • Urmărirea KPI-urilor și indicatorilor serviciului pentru clienți;
      • Preluarea notificărilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea făcută;
      • Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne;
      • Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonică, e-mail sau chat.
  • Perioada: August 2022 – ianuarie 2023
    • Funcţia sau postul ocupat: Manager pe vânzări (PL) în România
    • Principalele activităţi si responsabilităţi:
      • Contactarea telefonică a clienților care achiziționează serviciile din portofoliul companiei;
      • Identificarea nevoilor clienților și recomandarea serviciului adecvat;
      • Gestionarea portofoliului de clienți existenți;
      • Prezentarea și promovarea serviciilor companiei;
      • Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților.
  • Perioada: Octombrie 2021 – iulie 2022
    • Funcţia sau postul ocupat: Expert în control de calitate în alimentația publică
    • Principalele activităţi si responsabilităţi:
      • Examinarea livrărilor de inventar și materii prime;
      • Măsurarea caracteristicelor, probelor aleatorii în procesele de producție;
      • Efectuarea de teste și analize la necessitate;
      • Sensibilizarea angajaților pentru îmbunătățirea calității producției;
      • Documentarea și organizarea pentru a sprijini eficiența și eficacitatea lanțului de aprovizionare al afacerii.
  • Perioada: Noiembrie 2020 – septembrie 2021
    • Funcţia sau postul ocupat: În construcție (DE)
    • Principalele activităţi si responsabilităţi:
      • Responsabilitatea pentru implementarea proiectului și respectarea tuturor detaliilor tehnice;
      • Realizarea lucrărilor conform planurilor și specificațiilor și standardelor aplicabile;
      • Instruirea, pregătire și conștientizarea de riscurile muncii pe șantier;
      • Dezvoltarea abilităților de comunicare în limbă străină (DE).
  • Perioada: Martie 2003 – octombrie 2020
    • Funcţia sau postul ocupat: Alimentația publică
    • Principalele activităţi si responsabilităţi:
      • Cunoștințe în tehnologia de preparare, reguli de amenajare și temperaturi de servire a bucatelor;
      • Prezentarea informațiilor consumatorilor cu privire la conținutul produselor servite;
      • Cunoașterea cerințelor legislației privind condițiile și termenele de păstrare a produselor culinare;
      • Cunoștințe despre mecanismul de instalare și funcționare a utilajului, asigurând securitatea consumatorilor în timpul servirii;
      • Aplicarea regulilor și metodelor tehnice de servire a consumatorilor, de etică și servire a mesei;
      • Cunoașterea caracteristicii calitative a bucatelor și băuturilor pentru a informa consumatorul la solicitare.

Educaţie şi formare

  • Perioada: 18.11.2002 – 18.05.2003
    • Calificarea / diploma, obţinută: Diploma nr. 025546
    • Specialitatea: Bucătar – Cofetar cat.IV
    • Domenii principale studiate / competenţe dobândite: Merceologia, bazele igienei alimentare, tehnologia preparării bucatelor și tehnologia cofetară
    • Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare: Școala de profesii a societății republicane pentru protecția socială a minorilor și tineretului „Insula Speranțelor”

Aptitudini şi competenţe personale

  • Limba maternă: româna
  • Limbi străine cunoscute:
    • Limba rusă
      • Citirea: Excelent
      • Scrierea: Bine
      • Vorbirea: Satisfăcător
    • Limba poloneză
      • Citirea: Excelent
      • Scrierea: Bine
      • Vorbirea: Satisfăcător
    • Limba engleză
      • Citirea: Excelent
      • Scrierea: Bine
      • Vorbirea: Satisfăcător
    • Limba franceza
      • Citirea: Excelent
      • Scrierea: Bine
      • Vorbirea: Satisfăcător

Competenţe şi aptitudini organizatorice

  • Experiență bună în colaborare și cooperare cu clienții, sunt bun organizator, care la moment sunt responsabil de o echipă de 7 persoane.

Capacitățile și abilitățile generale

  • Intelectuale:

    • Gîndire critică;
    • Capacitatea de conceptualizare, de prognoză, de a lua decizii cât mai rapid și cu impact pozitiv;
    • De analiză și sinteză;
    • De prevenire și soluționare a conflictelor.
  • Organizaționale:

    • De asimilarea informației și abilității noi;
    • Spirit analitic;
    • Spirit de evaluare și îmbunătățire;
    • Proiectare, monitorizare, evaluare.
  • Socio-emoționale:

    • Personalitate caldă, energie, vitalitate;
    • Autocontrol;
    • Obiectivitate și devotament.
  • Interpersonale:

    • Încredere;
    • Centrarea pe dezvoltarea în continuu;
    • Competențe și abilități interpersonale (motivare, încurajare, identificarea potențialului de dezvoltare în orice situație);
    • Capacitatea de convingere;
    • Flexibilitate, sensibilitate și responsabilitate.

Competenţe şi cunoştinţe de utilizare a calculatorului

  • O bună cunoaștere a instrumentelor Microsoft Office TM, Windows (Word, Excel, Power Point).

Alte competenţe şi aptitudini relevante funcţiei

  • O bună cunoaștere a proceselor de control a calității alimentației și a soluționarea problemei cu clienții;
  • Bune competențe organizatorice;
  • Bune abilități de organizare, comunicare și cooperare cu clienții, colectivul.

Permis de conducere, categoria B, obținut în 2019 în urma cursurilor la școala auto Chișinău.

Data completării: ____ ________________ 20____

Semnătura personală: __________________________.

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".