Fișier CV
SS
Administrator

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

PROFIL PERSONAL

Sunt o persoană organizată, ambițioasă și corectă, responsabilă și deschisă la provocări. Învăț rapid și mă adaptez ușor la cerințe noi. Mă implic cu pasiune în proiecte și pun accent pe dezvoltarea continuă și pe relațiile pozitive. Am determinarea de a duce lucrurile până la capăt, indiferent de complexitate.

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

  • 2023 - PREZENT: Arta Mobilei & Com S.R.L. - Administrator

    • Coordonez activitatea generală a firmei de mobilier
    • Mă implic direct în proiecte de design, producție și livrare
    • Mențin relații cu clienți, furnizori și instituții partenere
    • Contribui activ la promovarea companiei în Moldova și România
    • Particip la traininguri și evenimente corporative
    • Sprijin dezvoltarea profesională a echipei prin instruiri interne
    • Gestionez cheltuielile, întocmesc rapoarte periodice.
  • 2022 - 2023: Indart S.R.L. - Manager vânzări mobilier moale și corp

    • Consilierea clienților și gestionarea comenzilor
    • Colaborare cu echipa de producție și designerii
    • Creșterea vânzărilor prin propuneri personalizate
  • 2010 - 2022: Alimloris S.R.L. - Operator-contabil, Administrator

    • Întocmire acte contabile și gestionare financiară
    • Administrare generală și suport decizional
    • Colaborare cu furnizori, clienți
    • Coordonarea activităților din interiorul firmei

STUDII

  • 1997 - 2000: Studii medicale complete
  • 2010 - 2011: Cursuri de contabilitate (formare profesională suplimentară)

ABILITĂȚI

  • Comunicare eficientă
  • Coordonare de echipe și organizare activităților zilnice
  • Excel, Word, Canva – nivel avansat
  • Interpretare proiecte de mobilier
  • Colaborare cu clienți și furnizori
  • Participare la întâlniri de afaceri
  • Gestionare documente administrative, evidență și gestionare cheltuieli
  • Relaționare cu instituții (ODA etc.)
  • Utilizare CRM în vânzări și suport

LIMBI

  • Română
  • Rusă
  • Engleză

ALTELE

  • Permis de conducere cat.B.

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".