Fișier CV
IS
HR manager / Talent Acquisition manger / Recruiter

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Profil profesional

Specialist în Resurse Umane cu peste 10 ani de experiență în recrutare, integrare, administrare de personal și suport organizațional, în companii naționale și internaționale. Am contribuit la optimizarea proceselor de onboarding, dezvoltarea politicilor interne și susținerea echipelor administrative și operaționale. Abilități excelente de comunicare, adaptabilitate și orientare spre rezultate, completate de formare academică în managementul resurselor umane și drept internațional.

Competențe cheie

  • Recrutare și selecție de personal;
  • Onboarding și integrare angajați;
  • Administrare personal și legislația muncii;
  • Politici și proceduri HR;
  • Suport administrativ și logistic;
  • Elaborare documentație tehnică și HR.

Experiență profesională

Verum Group (Holding național de referință cu activități integrate în sectorul agro-industrial și FMCG)
Talent Acquisition Manager
Apr 2025 – Oct 2025 | Chișinău
Coordonarea procesului complet de recrutare pentru poziții de top management.

Recruiter freelance (Domenii: HoReCa, personal tipografie, logistică/livrări.)
Ian 2024 – Mar 2025 | România, Cehia, Olanda.
Coordonarea procesului complet de recrutare.

”PROFMET GRUP” SRL (PROFMET furnizor elemente de fixare, unelte, abrazivi și echipament de protecție individuală.)
Specialist recrutare, adaptare și integrare
Oct 2022 – Nov 2023 | Chișinău
Recrutare completă: anunțuri, interviuri, selecție;
Implementare program de onboarding;
Monitorizarea progresului noilor angajați;
Raportare HR și optimizarea proceselor.

ÎCS ”VISTARCOM” SRL (Rețeaua de supermarket-uri GREEN HILLS și VELMART.)
HR Manager
Oct 2021 – Mar 2022 | Chișinău
Coordonare procese HR: recrutare, integrare, dezvoltare;
Implementare politici interne;
Administrare relații de muncă.

”BINAMEX-M” SRL (Instalarea și mentenanța echipamentelor de telecomunicații.)
Referent tehnic
Ian 2019 – Sep 2020 | Chișinău
Coordonare instalării și mentenanței echipamentelor de telecomunicații;
Suport tehnic și rapoarte operaționale.

ÎCS ”VISTARCOM” SRL (Rețeaua de supermarket-uri GREEN HILLS și VELMART.)
Specialist serviciul personal
Oct 2016 – Ian 2019 | Chișinău
Administrare documente de personal și CIM;
Gestionare pontaje și concedii;
Rapoarte HR și suport audit HR.

”CAMUSAT ROM-TELECOMUNICAȚII” SRL (Construcții la cheie a infrastructurii de telecomunicații, instalare și punere în funcțiune a echipamentelor radio, BTS și MW; mentenență pentru construcții civile și echipamente.)
Manager Proiect /Referent tehnic.
Ian 2016 – Sep 2016 | București
Verificarea documentației tehnice (planuri, desene tehnice, fișe de echipamente);
Întocmirea și actualizarea documentației pentru proiecte (ex: rapoarte tehnice, fișe de conformitate, planuri de execuție).

”CAMUSAT ML” SRL (”SPECTRA & CO” SRL Reprezentanța CAMUSAT ROM-TELECOMUNICAȚII în Republica Moldova.) – Asistent Manager / Specialist Resurse Umane / Manager Proiect.
Mar 2013 – Sep 2016 | Chișinău
Organizarea și coordonarea lucrărilor de instalare și mentenanță a echipamentului instalat pe amplasamentele de telefonie mobilă;
Întocmire documentație tehnică și autorizări;
Completarea dosarelor de proiect prin obținerea documentelor necesare finalizării lucrărilor și întocmirea dosarului final de proiect;
Suport operațional și HR.

”PIROTERM-SERVICE” SRL (INGINER.MD sisteme de încălzire, aer condiționat şi alimentare cu apă.)
Asistent manager / Specialist Resurse Umane.
Feb 2012 – Mar 2013 | Chișinău
Suport administrativ complet (ședințe, evenimente și colaborări);
Coordonarea comunicării interne și externe;
Administrare documente de personal.

Compania de audit ”AUDIT-PROF” SRL (Servicii în domeniul auditului financiar, contabilităţii şi consultanţei în afaceri.)
Office Manager / Specialist Resurse Umane / Asistent jurist.
Aug 2004 – Ian 2012 | Chișinău
Suport administrativ complet;
Pregătirea documentelor și gestionarea corespondenței;
Administrare documente de personal;
Pregătirea documentelor și gestionarea corespondenței.

Educație

Școala Masterală de Excelență în Economie și Business
2024 – Master: Managementul și dezvoltarea resurselor umane

Academia de Studii Economice a Moldovei
2015 – Licență: Turism și Servicii Hoteliere

Universitatea de Stat din Moldova
2009 – Licență: Drept Internațional

Cursuri și certificări

  • Analist HR, PROACTIVE (2025)
  • Specialist Resurse Umane, HR PORTAL (2014)

Abilități

  • Utilizator experimentat PC: Microsoft Office, Power Point, UniSim, Trello, Slack, ROCMAN.
  • Comunicare eficientă (scrisă și verbală)
  • Ascultare activă
  • Empatie și inteligență emoțională
  • Abilități de negociere
  • Rezolvarea conflictelor
  • Confidențialitate și etică profesională
  • Lucru în echipă
  • Gândire analitică
  • Time management
  • Adaptabilitate

Limbi străine

  • Română - nativ
  • Rusă - fluent
  • Engleză - intermediar
  • Franceză - începător

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".