Feminin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
Data nașterii
20.12.1975
Programele
- Microsoft Word
- Excel
- 1C
Competențe
- Flexibilitate
- Responsabilitate
- Empatie și comunicare asertivă
- Abilitatea de a lucra sub presiune
- Permis de conducere Categoria B
- Fluență în limbile română și rusă
- Nivel conversațional de limbă engleză
Studii/Cursuri
Perioada
- 1994-1999
- 2005-2006
- 2023
Instituția
- Universitatea Liberă Internațională din Moldova, Facultatea de Drept - Administrare publică
- Colegiul de Comandă și Stat Major al Forțelor Terestre ale SUA, Kansas ,,English Language Support Course'' - Limba Engleză nivel Beginner/ Intermediate
- ,,HR PORTAL'' - Conferința Națională în Legislația Muncii
Experiență profesională
Perioada
- 2000
- 2004
- 2004-2007
- 2007-2008
- 2008-2013
- 2013-2015
- 2015-2022
- 2023 Feb.-Aug.
- 2023 Noe.-Dec.
- 2024
Organizația, Funcția
- Serviciul Antigrindină al Republicii Moldova
- Juristcosult, Baroul Avocaților al Republicii Moldova
- Șefa Cancelariei, Secretară a Comisiei de Licențiere a Avocaților al Republicii Moldova
- Compania Internațională de Asigurări,, ASITO ", Office - Manager
- Compania Internațională de Asigurări,, ASITO ", Contabil-operator
- Ministerul Afacerilor Interne al Republicii Moldova, Specialistă al Secției Ședere Străini și Repatriere al Biroului de Migrație si Azil
- Detașarea în Ukraina
- S.C. ,,AXEDUM'' S.R.L.
- S.R.L. ,,PROFMET GRUP ’’
- IP "Agenția Pentru Dezvoltare și Modernizarea Agriculturii", Specialistă principală al Secției recepționare cereri, autorizare plăți și verificare pe teren (perioadă determinată)
Atribuții de bază
- Elaborarea și promovarea proiectelor de acte normative în domeniile de competență ale SA, ținând cont de prioritățile strategice prevăzute în Programul de activitate și Planul de acțiuni ale Guvernului
- Elaborarea proiectelor de ordine, instrucțiuni de lucru în domeniile de competență ale SA
- Expertizarea (avizarea), în comun cu subdiviziunile interne de profil ale Agenției, a proiectelor de acte normative/de documente metodologice/ de concepte tehnice în domeniile modernizării serviciilor guvernamentale, elaborate de ministere și alte autorități administrative centrale
- Reprezentarea instituției în instanțele de judecată și soluționarea problemelor apărute din punct de vedere legal etc.
- Examinarea plângerilor parvenite din partea deținuților din penitenciare cu referire la săvârșirea faptelor de discriminare din partea altor deținuți, precum și a autorităților de stat
- Examinarea petițiilor și solicitărilor parvenite în adresa Baroului de Avocați al RM din partea cetățenilor a căror drepturi și libertăți au fost lezate de către instituțiile de stat
- Prezentarea informației în domeniul încălcării drepturilor și libertăților omului Editurii responsabilă de publicarea Revistei “Avocatul Poporului” în scopul informării societății civile
- Participarea la elaborarea rapoartelor și prezentărilor activității Baroului de Avocați al RM la Congresul Anual al Avocaților
- Recepționarea cererilor parvenite din partea avocaților- stagiari și examinarea dosarelor acestora etc.
- Organizarea și coordonarea activităților administrative și de birou
- Direcționarea apelurilor telefonice către persoana potrivită
- Mentenanța și actualizarea registrelor și bazelor de date ale companiei
- Coordonarea și calendarizarea ședințelor și evenimentelor
- Coordonarea corespondenței de afaceri etc.
- Recepționarea cererilor clienților și încheierea contractelor de asigurare
- Negocierea condițiilor de asigurare și eliberarea polițelor
- Gestionarea portofoliului de clienți existenți
- Evidența lunară a rapoartelor
- Atragerea noilor clienți etc.
- Aplicarea legislaţiei în domeniul acordării dreptului de şedere şi dreptului la repatriere a străinilor
- Acordarea consultanței solicitanţilor şi asigurarea recepţionarea cererilor privind acordarea/prelungirea dreptului de şedere a străinilor
- Asigurarea legalității şi corectitudinii examinării a cererilor privind imigrarea străinilor şi întocmirea încheierea argumentată privind emiterea deciziei
- Contribuie la acumularea şi prelucrarea informaţiei în vederea evedenţilor migraţionale a străinilor
- Conlucrarea cu subdiviziunile Biroului şi cu autorităţile naţionale implicate în gestionarea migraţiei conform competenţei
- Recepționarea cererilor parvenite din partea cetățenilor străini
- Eliberarea permiselor de ședere persoanelor străine etc.
- Însoțirea soțului în misiunea diplomatică din cadrul Organizației de Securitate și Cooperare din Europa (OSCE), în Misiunea Specială din Ucraina.
- NOTA: Atribuții la aceste doua funcții sunt similare
- Participarea la elaborarea schemelor de încadrare a personalului
- Implementarea proceselor aferente securității și sănătății în muncă în cadrul organizației
- Participarea la elaborarea documentelor de activitate în domeniul Resurselor umane
- Asigurarea implementării fișelor de post din cadrul departamentului HR
- Colaborarea cu subdiviziunile companiei
- Participarea la recrutarea funcțiilor în cadrul companiei
- Emiterea ordinelor interne
- Efectuarea analizei grilelor de salarizare, tendințelor pe piață
- Realizarea strategiei stabilite de Conducere
- Gestionarea dosarelor personale ale tuturor salariaților
- Recepționarea cererilor de angajare, modificare, suspendare, încetare a raporturilor de muncă
- Întocmirea, redactarea diverselor acte cu caracter juridic
- Examinarea contractelor de vânzare-cumpărare cu furnizorii etc.
- Recepționarea cererilor parvenite din partea antreprenorilor
- Elaborarea actelor/documentelor în procesul de încheiere și executare a contractelor de vânzare-cumpărare în rate a tehnicii agricole și/sau echipamentelor, inclusiv retragerea bunurilor
- Urmărirea executării obligațiilor cumpărătorului (beneficiarului) în baza contractului de vânzare-cumpărare în rate și elaborarea actelor aferente acestora
- Elaborarea notificărilor/somațiilor către cumpărătorii (beneficiarii) aflați în întârziere de plată
- Elaborarea scrisorilor, notelor informative, rapoartelor operative în legătură cu monitorizarea executării contractelor de vânzare-cumpărare în rate
- Elaborarea contractelor de fidejusiune, depozitare, preluarea datorilor în legătură cu monitorizarea executării contractului de vânzare-cumpărare în rate
- Verificarea în teren prin deplasarea la sediul beneficiarului şi/sau la locul amplasării tehnicii agricole și/sau echipamentelor, pentru inspectarea acesteia şi efectuarea analizei situaţiei de facto, inclusiv a stării bunurilor de proprietate a Agenției etc.
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".