Fișier CV
DD
HR manager

Gender Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Persoană proactivă și creativă, cu abilități puternice de comunicare și capacitate de a lucra eficient sub presiune. Pasionată de gestionarea proiectelor și implementarea ideilor inovatoare pentru optimizarea proceselor și sprijinirea echipei.

STUDII

  • ASEM (2015 - 2018)
    • Lincențiată în științe economice
    • Business și administrare
  • LTPA “Mihail Berezovschi” (2012 - 2015)
    • Profil real

ABILITĂȚI

  • Organizare și planificare
  • Adaptabilitate și flexibilitate
  • Creativitate
  • Management de proiect
  • Rezistență la stres

COMPETENȚE DIGITALE

  • Microsoft Office - utilizator independent
  • Canva - utilizator independent pentru design grafic
  • Articulate 360 - utilizator independent pentru crearea de cursuri e-learning

LIMBI

  • Română - maternă
  • Rusă - C1
  • Engleză - B2

ALTELE

  • Permis de categoria B

EXPERIENȚĂ

  • Orbico - “Orbico MA” SRL

    • Specialistă în recrutare
    • Octombrie 2021 – Prezent
    • Coordonarea proceselor de HR: recrutare, onboarding și offboarding.
    • Coordonarea programelor de dezvoltare a angajaților și gestionarea calibrării performanței și planurilor de succesiune.
    • Organizarea evenimentelor corporate și team buildinguri.
    • Adaptarea și implementarea procedurilor și proiectelor internaționale la nivel local.
    • Gestionarea, planificarea și monitorizarea bugetelor.
    • Contribuirea la implementarea și lansarea platformei de învățare.
  • Bisar – “Art-Spic” SRL

    • Consultant îndrumare și orientare profesională
    • Februarie 2020 - Februarie 2021
    • Gestionarea întregului proces de recrutare și selecție: interviuri, teste, CV-uri.
    • Instruirea și coordonarea noilor consultanți.
    • Administrarea apelurilor și comunicarea cu candidații.
    • Crearea și menținerea datelor în sistem CRM.
    • Încheierea contractelor și gestionarea documentației administrative.
    • Gestionarea încasărilor și rapoartelor de activitate.
  • “Gaterlad” SRL

    • Stagiar
    • Aprilie 2018 - Mai 2018
    • Analiza indicatorilor economico-financiari ai companiei.
    • Identificarea și evaluarea riscurilor specifice.
    • Propunerea și analiza metodelor de diminuare a riscurilor.
  • Persoană fizică

    • Asistent social - part-time
    • Iulie 2015 - Noiembrie 2019

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".