Fișier CV
NN
Office Manager, Team Leader, Supervisor, Administratoare, HR

Gender Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

CURRICULUM VITAE

Profil profesional:

Specialist cu experiență de 10 ani în domeniul asigurărilor sociale (peste 18,500 de beneficiari la evidență privind stabilirea, reexaminarea, suspendarea dreptului la pensii și alte prestații sociale), cu abilități în gestionarea cazurilor sociale, evidența și monitorizarea conturilor bănești. Un an în coordonarea și logistica, a 2 companii private, colaborare interinstituțională și consultanță. Experiență de 1 an și 4 luni în cadrul ONG-urilor (proiecte sociale umanitare).

Experiența profesională:

  • Casa Națională de Asigurări Sociale (CNAS)
    • Funcția: Specialist principal, Direcția generală evidența și gestionarea plăților drepturilor sociale.
    • Perioada de activitate: 18.09.2006-30.06.2019
    • Atribuții:
      • Monitorizarea și verificarea conturilor beneficiarilor de pensii, alocații și indemnizații.
      • Analiza și corectarea rapoartelor financiare. Evidența cheltuielilor.
      • Monitorizarea stabilirii corecte de către CTAS a drepturilor sociale.
      • Elaborarea petițiilor și colaborarea cu instituțiile naționale și internaționale.
      • Evidența corectitudinii transmiterii spre plată a prestațiilor sociale.
      • Colaborarea cu Direcția Contabilitate, Bănci și Oficii Poștale.
  • S.R.L „MoldTrans-Tur, și S.A „Parcul de autobuze din Bălți”
    • Funcția: Office Manager (Administratoare)
    • Perioada de activitate: 16.08.2021-17.05.2022
    • Atribuții:
      • Administrarea logistică și coordonarea operațională a companiei.
      • Evidența, înregistrarea corespondenței, întocmirea scrisorilor oficiale, încheierea contractelor cu prestatorii și furnizorii de servicii.
      • Întocmirea contractelor de locațiune (contracte, acorduri adiționale, rezilieria contractelor, somații).
      • Analiza, sistematizarea, verificarea, acumularea informației necesare pentru un plan de lucru zilnic.
      • Colaborarea cu departamentul HR (contracte de angajare, anunțuri de angajare) și Contabilitate pentru procese administrative.
      • Verificarea rulajului financiar (lucru cu debitorii, acte de verificare).
      • Asistarea și coordonarea zilnică a agendei Directorului, organizarea ședințelor de afaceri, programarea călătoriilor etc.
  • DOPOMOGA GROUP/UNHCR the UN Refugee Agency (ONU)/Inspectoratul General al migrației
    • Funcția: Staff Suport
    • Perioada de activitate: 22.12.2022-14.08.2023
    • Atribuții:
      • Consultarea și monitorizarea procedurii de Azil pentru străini și a Protecției Temporare pentru refugiații din Ucraina.
      • Asistentă documentară pentru refugiați.
      • Colaborare cu specialiștii IGM și CDA.
  • INTERSOS Moldova
    • Funcția: Medical Case Worker
    • Perioada de activitate: 27.07.2024-28.02.2025
    • Atribuții:
      • Gestionarea integrală a cazurilor medicale și sociale pentru refugiații din Ucraina.
      • Evaluarea a nevoile medicale și sociale a pacienților și elaborarea de planuri personalizate.
      • Coordonarea cu (profesioniști din domeniul sănătății) Instituțiile Medicale și Sociale (protecție) pentru oferirea serviciilor calitative.
      • Oferirea sprijinului și îndrumării pacienților în relația cu sistemul de sănătate (asistență pentru programările medicale și însoțirea acestora la furnizori de servicii).
      • Sprijinirea pacienților pentru asigurarea că aceștia primesc îngrijiri medicale și servicii sociale adecvate.
      • Colaborarea cu Departamentul Protecție și alți membri pentru elaborarea unui plan eficient și calitativ de prestare a serviciilor.
      • Participarea la reuniunile interne de gestionare a cazurilor și aducerea în atenție a oricărui caz de nevoie specială și urgentă.
      • Înregistrarea și arhivarea cazurilor corect și actualizat.

Educație și formare:

  • Universitatea de Stat din Moldova, facultatea Asistența Socială, Sociologie și Filosofie - Licențiată în sociologie 2002-2006.

Cursuri și formări profesionale:

  • Cursuri în Contabilitate
  • Certificatul de calificare în asigurări AUTO
  • Cursuri și treninguri în cadrul UNHCR.
  • Cunoștințe generale în domeniul Managementul Resurselor Umane.

Limbi vorbite:

  • Română (maternă)
  • Rusa (fluent), Engleza (A2)

Competențe:

  • Organizare, planificare eficientă: abilitatea de a gestiona sarcini multiple și de optimizare a resurselor.
  • Abilități de Time management organizat și structurat: prioritizarea sarcinilor și respectarea termenului limită.
  • Abilități de a lucra în echipă și comunicare eficientă: experiență în negocieri cu clienții, furnizori și instituții publice.
  • Abilități de coordonare, monitorizare.
  • Aptă de a lucra cu un volum mare de informație, sistematizarea și prelucrarea acesteia. Mereu în căutare de noi cunoștințe.

Așteptări salariale: de la 18,000 lei Net (negociabil, în funcție de responsabilități).

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".