Feminin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
EXPERIENȚA PROFESIONALĂ
LICEUL TEORETIC ”MIHAI EMINESCU” – OR. FĂLEȘTI, MOLDOVA
PROFESOR DE LIMBĂ ROMÂNĂ (PRIN CUMUL PROFESOR DE LIMBĂ FRANCEZĂ ȘI BIBLIOTECAR) – 29/08/1999 – 21/12/2000
Prestarea funcției de profesor de limbă română și activitatea prin cumul în funcțiile de profesor de limbă franceză și bibliotecară. De asemenea, am fost implicată în activitatea diverselor comisii, am organizat și participat la diverse activități școlare și extrașcolare.
CENTRUL DE SĂNĂTATE PUBLICĂ MUNICIPAL BĂLȚI – MUN. BĂLȚI, MOLDOVA
SPECIALIST SERVICIU PERSONAL (SERVICIUL RESURSE UMANE) – 14/01/2001 – 05/06/2018
Obligațiuni:
- Recrutarea, orientarea și instruirea personalului nou-angajat.
- Întocmirea tuturor documentelor necesare la compartimentul resurse umane, în corespundere cu prevederile actelor normative care reglementează activitatea la compartimentul dat.
- Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă (la nivel de unitate), a Regulamentului Intern, instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă, fișelor de post, regulamentelor subdiviziunilor structurale, documentarea proceselor în cadrul controlului intern managerial, etc.
- Întocmirea statelor personal și schemei de încadrare.
- Activități privind administrarea și gestionarea dosarelor de personal.
- Cercetarea cazurilor de încălcare a disciplinei de muncă. Întocmirea actelor necesare privind activitatea comisiei disciplinare.
- Programarea concediilor de odihnă anuale; întocmirea proiectelor de ordine privind acordarea diverselor tipuri de concedii, zile libere; evidența lor în fișele personale ale salariaților; completarea certificatelor de concediu medical și evidența concediilor medicale.
- Evidența timpului de muncă al salariaților: întocmirea graficelor de lucru, tabelelor de evidență a timpului de muncă. Verificarea corectitudinii întocmirii graficelor și tabelelor întocmite de responsabilii din subdiviziuni.
- Întocmirea adeverințelor, referințelor, etc.
- Introducerea în fișierele electronice de evidență a tuturor salariaților și a datelor acestora (Word, Excel, SIERUSS).
- Planificarea, evidența formării profesionale a salariaților. Desfășurarea instruirilor pentru salariați pe probleme ce vizează legislația muncii, protecția datelor personale, securitatea și sănătatea în muncă, controlul intern managerial, etc.).
- Examinarea petițiilor, soluționarea conflictelor individuale și colective, întocmirea răspunsurilor și conlucrarea cu instituțiile ierarhice și organele de control.
- Planificarea și raportarea activității.
De asemenea am activat în cadrul compartimentelor:
- arhivă și cancelarie (arhivarea documentelor, evidența, predarea dosarelor la păstrarea de stat, întocmirea actelor normative și documentelor necesare la compartimentul arhivă; evidența și procesarea corespondenței de intrare ieșire, evidența actelor permisive eliberate de instituție, cu întocmirea bazei de date electronice, organizarea ședințelor, instruirilor; întocmirea actelor normative, inclusiv ordinelor privind activitatea de bază, planurilor de activitate, regulamentelor, perfectarea notelor informative privind activitatea instituției, examinarea petițiilor, etc.),
- securitate și sănătate în muncă,
- control intern managerial,
- logistică (planificare, procurare, evidență, depozitare, raportare privind: rechizite de birou, mărfuri gospodărești, produse igienice, tehnica de birou).
În perioada anilor 2007-2010 am activat în cadrul Sistemului informaţional automatizat „Registrul de stat al apelor minerale naturale, potabile şi băuturilor nealcoolice îmbuteliate”, gestionat de Ministerul Sănătății și Centrul Naţional de Sănătate Publică.
FUNDAȚIA ”CENTRUL PENTRU POLITICI ȘI SERVICII DE SĂNĂTATE” MOLDOVA – MUN. BĂLȚI/MUN. CHIȘINĂU, MOLDOVA
ASISTENT TEHNIC – 2016 – 2018
Organizarea ședințelor de instruire în cadrul Proiectului moldo-elvețian: ”Regionalizarea serviciior pediatrice de Urgență și Terapie Intensivă în Republca Moldova (REPEMOL)”: invitarea și evidența participanților, întocmirea setului de documente necesar pentru mapele de curs pentru participanți, organizarea ședințelor de instruire, raportarea activității, organizarea serviciilor de catering.
CENTRUL DE PLASAMENT TEMPORAR PENTRU PERSOANE CU DIZABILITĂȚI (ADULTE) MUN. BĂLȚI – MUN. BĂLȚI, MOLDOVA
SPECIALIST PRINCIPAL SERVICIU PERSONAL (SERVICIUL RESURSE UMANE) – 23/08/2018 – 30/06/2023
Obligațiuni:
- Recrutarea, orientarea și instruirea personalului nou-angajat.
- Întocmirea tuturor documentelor necesare la compartimentul resurse umane, în corespundere cu prevederile actelor normative care reglementează activitatea la compartimentul dat.
- Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă (la nivel de unitate), a Regulamentului de Ordine Interioară, instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă, fișelor de post, regulamentelor subdiviziunilor structurale, documentarea proceselor în cadrul controlului intern managerial, etc.
- Întocmirea statelor personal și schemei de încadrare.
- Activități privind administrarea și gestionarea dosarelor de personal.
- Cercetarea cazurilor de încălcare a disciplinei de muncă. Întocmirea actelor necesare privind activitatea comisiei disciplinare.
- Programarea concediilor de odihnă anuale; întocmirea proiectelor de ordine privind acordarea diverselor tipuri de concedii, zile libere; evidența lor în fișele personale ale salariaților; completarea certificatelor de concediu medical și evidența concediilor medicale.
- Evidența timpului de muncă al salariaților: întocmirea graficelor de lucru, tabelelor de evidență a timpului de muncă. Verificarea corectitudinii întocmirii graficelor și tabelelor întocmite de responsabilii din subdiviziuni.
- Întocmirea adeverințelor, referințelor, etc.
- Introducerea în fișierele electronice de evidență a tuturor salariaților și a datelor acestora (Word, Excel, Una.md, 1C:).
- Planificarea, evidența formării profesionale a salariaților. Desfășurarea instruirilor pentru salariați pe probleme ce vizează legislația muncii, protecția datelor personale, securitatea și sănătatea în muncă, controlul intern managerial, etc.).
- Examinarea petițiilor, soluționarea conflictelor individuale și colective, întocmirea răspunsurilor și conlucrarea cu instituțiile ierarhice și organele de control.
- Planificarea și raportarea activității.
De asemenea am activat în cadrul compartimentelor: asistență socială, securitate și sănătate în muncă, control intern managerial.
IP CENTRUL REPUBLICAN EXPERIMENTAL PROTEZARE, ORTOPEDIE ȘI REABILITARE (CREPOR) – CHIȘINĂU, MOLDOVA
SPECIALISTĂ COORDONATOARE ÎN RESURSE UMANE – 06/06/2022 – ÎN CURS
Obligațiuni:
- Recrutarea, orientarea și instruirea personalului nou-angajat.
- Întocmirea tuturor documentelor necesare la compartimentul resurse umane, în corespundere cu prevederile actelor normative care reglementează activitatea la compartimentul dat.
- Întocmirea fișelor de post, regulamentelor subdiviziunilor structurale, documentarea proceselor în cadrul controlului intern managerial, etc.
- Întocmirea statelor personal și schemei de încadrare.
- Activități privind administrarea și gestionarea dosarelor de personal.
- Programarea concediilor de odihnă anuale; întocmirea proiectelor de ordine privind acordarea diverselor tipuri de concedii, zile libere; evidența lor în fișele personale ale salariaților; completarea certificatelor de concediu medical și evidența concediilor medicale.
- Evidența timpului de muncă al salariaților: întocmirea graficelor de lucru, tabelelor de evidență a timpului de muncă. Verificarea corectitudinii întocmirii graficelor și tabelelor întocmite de responsabilii din subdiviziuni.
- Întocmirea adeverințelor, referințelor, etc.
- Introducerea în fișierele electronice de evidență a tuturor salariaților și a datelor acestora (Word, Excel, 1C:).
- Planificarea, evidența formării profesionale a salariaților. Desfășurarea instruirilor pentru salariați pe probleme ce vizează legislația muncii, protecția datelor personale, securitatea și sănătatea în muncă, controlul intern managerial, etc.).
- Examinarea petițiilor, soluționarea conflictelor individuale și colective, întocmirea răspunsurilor și conlucrarea cu instituțiile ierarhice și organele de control.
- Planificarea și raportarea activității.
În anul 2023 am fost formator în cadrul instruirilor organizate în perioada noiembrie-decembrie sub egida Ministerului Muncii și Protecției Sociale, The World Food Programme și UNFPA Moldova.
EDUCAȚIE ȘI FORMARE PROFESIONALĂ
31/08/1995 – 02/07/1999 PEDAGOGIE Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți
07/04/2021 SECURITATEA ȘI SĂNĂTATEA ÎN MUNCĂ, NIVELUL I DE PREGĂTIRE VitalProm SRL
04/08/2019 – 08/08/2019 CURS DE FORMARE INIȚIALĂ A PERSONALULUI DIN CADRUL SERVICIILOR SOCIALE Soros Moldova/ Keystone Moldova
27/01/2014 – 30/01/2014 GESTIONAREA SISTEMULUI INFORMAȚIONAL DE EVIDENȚĂ A RESURSELOR UMANE DIN SISTEMUL SĂNĂTĂȚII Organizația Mondială a Sănătății în R.Moldova/ Ministerul Sănătății
COMPETENȚE LINGVISTICE
Limbă(i) maternă(e): ROMÂNĂ
COMPETENȚE
Buna Utilizare a PC
CONFERINȚE ȘI SEMINARE
14/12/2021 SRL ”Intelect Center” Aspecte teoretice și practice privind contractul individual de muncă încheiat pe durată determinată. Reglementarea timpului de muncă și de odihnă.
25/11/2021 SRL ”Intelect Center” Aplicarea legislației muncii pe timp de ”Pandemie” și ”Postpandemie”. Ultimele modificări ale legislației muncii
15/11/2021 SRL ”Intelect Center” Reglementări privind cumul de funcții și munca prin cumul. Concediile anuale și sociale
18/10/2021 Oficiul Avocatului Poporului Sesiunea de informare organizată de către Oficiul Avocatului Poporului (Avocatul Poporului, atribuțiile lui, rolul său în societate; interacțiunea Avocatului Poporului cu autoritățile publice; Monitorizarea respectării drepturilor omului)
19/09/2021 SSM Expert Organizarea instruirii în domeniul securității și sănătății în muncă la unitate
22/06/2021 SSM Expert Răspunderea pentru încălcarea legislației de securitate și sănătate în muncă. Controlul de stat al respectării legislației SSM. Lista actelor obligatorii în domeniul SSM
20/05/2021 RU&TSM SERVICII SRL Seminar informativ cu tema: Indemnizații, contribuții și asigurări sociale
06/04/2021 – 07/04/2021 HR Portal Conferința legislația muncii
03/01/2021 – 04/01/2021 Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe IP Particularitățile salarizării personalului în sectorul bugetar
18/11/2020 SRL Vaserole Legislația muncii la angajare
18/10/2020 SSM Expert Organizarea și efectuarea examenului medical la unitate. Cerințe minime de SSM privind lucru la monitor. Evaluarea riscurilor profesionale. Planul anual de protecție și prevenire. Lista actelor obligatorii în domeniul SSM
12/04/2022 – 13/04/2022 HR Portal Conferința legislația muncii
05/04/2023 – 06/06/2023 HR Portal Conferința legislația muncii
15/02/2024 SSM Expert Raporturile de muncă în cadrul unității
30/06/2024 – 10/09/2024 ASL "PUBLICSIND" Legislația Muncii (6 module)
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".