Fișier CV
PP
Operator call-center vanzari produse, Servicii

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Curriculum Vitae

Informaţii personale

  • Data naşterii: 12 octombrie 1982
  • Sex: feminin
  • Adresă: Chișinău, str. N. Testemițeanu 3/3

Locul de muncă pentru care candidează

  • Servicii cu publicul
  • Bănci, casierie
  • Operator Call Center Vanzari
  • Funcționar în cadrul Instituțiilor Publice
  • Manager vanzari limba italiană

Experienţa profesională

  • 2022 - 2024: Agent vanzari Account manager - Call Center (Limba italiana)
  • 2020 - 2022: Casier – vânzător la Market ”Jardi” ,”Dacia-LV”SA
  • 2012 - 2020: Asistent familiar in colaborare cu Institutia Primariei localitatii Loreggia (Italia) - Ingrijirea casei, persoanei, gestiunea economica si materiala casnică
  • 2006 - 2012: Operator Ghiseu Banca in cadrul MAIB (Incasari, Eliberari, Tranzactii de diferit tip)

Educaţie şi formare

  • 2002 - 2006: Studii superioare de licenţă la Școala Națională de Studii Politice di Administrative, Bucuresti, Romania; Facultatea – Administratie Publică
  • 1998 - 2002: Colegiul National „Roman-Vodă”, or. Roman, Romania; Profil Real - Chimie – Biologie

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

  • Bazele Dreptului: Teorie Generală, Drept Administrativ, Drept Civil, Drept Penal, Drept Familiar
  • Structurarea, organizadea si administrarea Institutiilor Publice

Aptitudini şi competenţe personale

  • Limba maternă: Română - Excelent (citire, scriere, vorbire)
  • Limbi străine cunoscute:
    • Italiana: Excelent
    • Rusă: Bine
    • Engleza: Satisfăcător

Competenţe şi aptitudini organizatorice

  • Capacitate de mobilizare, adaptare si organizare
  • Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, comunicabilitate

Competenţe şi cunoştinţe de utilizare a calculatorului

  • Microsoft Office (Word, Excel)
  • Internet / Email

Alte competenţe şi aptitudini relevante funcţiei

  • Capacitate de analiză si sinteză
  • Capacitatea de asimilare informaţii şi abilităţi noi
  • Spirit de autoevaluare şi îmbunătăţire a competențelor
  • Capacitatea de a răspunde pozitiv la schimbări
  • Abilitatea de a-mi identifica punctele slabe şi punctele forte
  • Abilități de comunicare cu publicul

Data completării: 01.07.2025.

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".